Αθλητικά

Ο Φοίβος Κω παρέδωσε απινιδωτή!

ΦΟΙΒΟΣ ΚΩ ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ

Μετά από μια σεμνή τελετή που έγινε, ο Α.Σ. Φοίβος Κω παρέδωσε ως δωρεά προς το 1ο Γυμνάσιο Κω ένα αυτόματο φορητό απινιδωτή τελευταίας τεχνολογίας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο αυτόματος απινιδωτής είναι ο πρώτος που τοποθετείται σε δημόσιο σχολείο στα Δωδεκάνησα και αναμένεται να «θωρακίσει» τις καρδιές περίπου 800 ανθρώπων που καθημερινά βρίσκονται στο 1ο Γυμνάσιο, είτε είναι μαθητές και καθηγητές του Γυμνασίου, είτε είναι αθλητές των σωματείων που χρησιμοποιούν τα απογεύματα το γυμναστήριο του σχολείου. Στην ανακοίνωση του ο σύλλογος αναφέρει: «Ευχαριστούμε την Διεύθυνση του 1ου Γυμνασίου για την άριστη μέχρι σήμερα συνεργασία, τον Σύλλογο Γονέων του 1ου Γυμνασίου για την πολύτιμη βοήθεια τους, και φυσικά την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για την εκπαίδευση των χρηστών αλλά και την βοήθεια στην επιλογή της κατάλληλης συσκευής. Εμείς ως σύλλογος δεσμευόμαστε ότι σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς θα συνεχίσουμε την κοινωνική προσφορά του συλλόγου μας, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στη νεολαία της Κω και ενός καλύτερου αύριο».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.