Με επίσημη ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Νομού Δωδεκανήσου, γνωστοποίησε ότι το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου στις 19:00 στα γραφεία του, θα κόψει την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018 στις 7:00 το απόγευμα στα γραφεία του συνδέσμου μας, θα γίνει η κοπή της πίτας για την νέα χρονιά.
Καλούμε τα μέλη μας να φροντίσουν να δώσουν το ΄΄παρών΄΄ στην εκδήλωση του συνδέσμου.
Η πρόσκληση είναι ανοιχτή για τα σωματεία του νησιού μας, τους ποδοσφαιριστές, τους φιλάθλους και τα ΜΜΕ».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















