Aύξηση παρουσίασαν οι αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ΣΕΤΕ.
Στα βασικότερα αεροδρόμιο παρουσιάστηκε αύξηση κατά 5,7%, με την αντίστοιχη αύξηση στα περιφερειακά αεροδρόμια να διαμορφώνεται στο 6,8%.
Στο αεροδρόμιο της Αθήνας, η άνοδος των αφίξεων ανήλθε στο 1,5%.
Όσον αφορά τις οδικές αφίξεις, η αξηση διαμορφώθηκε στο +11,6%, ενώ στις θαλάσσιες αφίξεις παρατηρήθηκε άνοδος κατά 14%.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















