Με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της η ΕΠΣΔ, ενημέρωσε ότι στο ταμείο της επέστρεψε ένα σοβαρό χρηματικό ποσό, που κακώς είχε καταβληθεί από την προηγούμενη διοίκηση, σε επιχείρηση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ενημερώνουμε τα σωματεία της δύναμής μας, ότι σήμερα (σ.σ. χθες) Τρίτη 22 Αυγούστου 2017, επιστράφηκε στο ταμείο της Ένωσης το ποσό των 12.736€, που κακώς είχε καταβληθεί από την προηγούμενη διοίκηση σε επιχείρηση».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













