«Η Νέα Δημοκρατία και ο πρόεδρος του κόμματος, Κυριάκος Μητσοτάκης επαναλαμβάνουν τη δέσμευσή τους ότι με την πολιτική αλλαγή στη χώρα, ο νόμος, η τάξη και η ασφάλεια των πολιτών θα αποκατασταθούν άμεσα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ με αφορμή τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας.
Η ανακοίνωση ακόμη αναφέρει: Έρμαιο στις διαθέσεις των γνωστών – αγνώστων έγινε, για άλλη μια φορά, επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, το κέντρο της Αθήνας. Φαίνεται ότι για την κυβέρνηση, το υπουργείο Προστασίας αναφέρεται στο ιδιότυπο άβατο των Εξαρχείων, παρά στο σύνολο των πολιτών”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















