Τοπικές Ειδήσεις

Διεθνείς διαγωνισμοί για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στις 10 δημοτικές ενότητες της Ρόδου

Mε αποφάσεις που έλαβε χθες σε δια περιφοράς διαδικασία η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Ρόδου, εγκρίθηκε η διενέργεια 10 διεθνών ηλεκτρονικών διαγωνισμών για την ανάθεση του έργου της παροχής υπηρεσιών καθαριότητας – αποψιλώσεων – ευταξίας κοινόχρηστων χώρων και αποκομιδής απορριμμάτων στις 10 δημοτικές ενότητες του νησιού.
Πρόκειται, όπως έγραψε η «δημοκρατική», για συμβάσεις που θα καλύψουν τις ανάγκες του νησιού στο μεσοδιάστημα της ολοκλήρωσης του διεθνούς διαγωνισμού για το σύνολο του νησιού που εγκρίθηκε προ τριημέρου από την Οικονομική Επιτροπή και είναι συνολικού προϋπολογισμού δαπάνης 51.744.886,90 € (πλέον ΦΠΑ).
Ο προϋπολογισμός δαπάνης των διαγωνισμών που εγκρίθηκαν χθες ανά δημοτική ενότητα ανέρχεται στο ποσό των 427.850,28 € (συμπ. του ΦΠΑ 24%).
Το αντικείμενο της υπηρεσίας του αναδόχου περιλαμβάνει υπηρεσίες οδοκαθαρισμού και αποκομιδής απορριμμάτων με απορριμματοφόρα με προσωπικό για την αποκομιδή αστικών στερεών αποβλήτων (σύμμεικτα απόβλητα στους πράσινους κάδους) για έξι (6) μήνες.
Η συγκεκριμένη εργασία θα γίνεται με απασχόληση εργατών καθαριότητας, με χρήση χειρωνακτικών εργαλείων, όπως σκούπες, χειραμαξίδια, φαράσια, τσάπες, τσουγκράνες, φτυάρια κ.λπ.
Ο ανάδοχος θα αντικαθιστά τους πλαστικούς σάκους απορριμμάτων, από τους επιστύλιους απορριμματοδέκτες, που είναι τοποθετημένοι με σάκους, οι οποίοι θα παρέχονται από τον ίδιο και είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει όλα τα απορρίμματα σε ακτίνα δέκα (10) μέτρων, γύρω από αυτά.
Ο ανάδοχος είναι υπεύθυνος και για τον καθαρισμό των χώρων γύρω από τα σημεία προσωρινής αποθήκευσης των απορριμμάτων, με χειρωνακτική σάρωσή τους, σε καθημερινή βάση, και πλύσιμο των χώρων, με ειδικά καθαριστικά μηδενικού υπολειμματικού φορτίου στο περιβάλλον.
Στο πλαίσιο των υπηρεσιών καθαρισμού – αποψιλώσεων – ευταξίας κοινόχρηστων χώρων θα γίνεται και η χειρωνακτική σάρωση των χώρων όπου υπάρχουν κάδοι.
Σε περίπτωση αυξημένης ρύπανσης στις υποχρεώσεις του αναδόχου είναι και η πλύση των χώρων αυτών με πλυστικό μηχάνημα.
Η εργασία θα παρέχεται σε όλο τον συμβατικό χώρο εργασίας, έξι (06) ημέρες την εβδομάδα (εκτός Κυριακών) και για διάρκεια έξι (06) ωρών, ημερησίως.
Το προσωπικό σάρωσης του αναδόχου θα δύναται, για οποιαδήποτε χρονική περίοδο (μετά από απόφαση της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης) να αναλάβει φορητά χλοοκοπτικά μηχανήματα, προς αποψίλωση κοινοχρήστων χώρων, που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης του Δήμου Ρόδου (π.χ. κοινόχρηστοι χώροι, πάρκα, κοιμητήρια πλην κεντρικού κοιμητηρίου Ταξιάρχη κ.λπ.).
Επιπλέον θα παρέχεται υπηρεσία σάρωσης με 3 σάρωθρα, 3 ημέρες την εβδομάδα και 4 ώρες την κάθε ημέρα με σάρωθρα πεζού χειριστή ιδιοκτησίας του αναδόχου.
Όσον αφορά στην τεχνική και επαγγελματική ικανότητα για τη διαδικασία σύναψης σύμβασης, οι οικονομικοί φορείς απαιτείται να διαθέτουν το επαρκές και κατάλληλο προσωπικό και τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εκτέλεση των υπηρεσιών που του ανατίθενται, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που αναλαμβάνουν με την υποβολή της προσφοράς τους.
Θα πρέπει να έχουν εκτελέσει επιτυχώς δύο τουλάχιστον εργασίες διάρκειας τουλάχιστον έξι μηνών, κατά την προηγούμενη πενταετία (τα έτη 2016 έως 2020), το σύνολο της οποίας να είναι τουλάχιστον ίσο με το 100% του συνολικού προϋπολογισμού (χωρίς τον ΦΠΑ) της μελέτης, παρόμοιου αντικειμένου δηλαδή εργασίες οδοκαθαρισμού και αποκομιδής απορριμμάτων με απορριμματοφόρα οχήματα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου