Συνεντεύξεις

Γεράσιμος Σκαλτσάς: «Παραμένουμε δίπλα στη Ρόδο και προσφέρουμε ουσιαστικά στο brand name του νησιού και της χώρας»

Ο Chief Commercial Officer SKY express, Γεράσιμος Σκαλτσάς, σε συνέντευξή του προς τη «δ», αναφέρεται στη συμβολή της αεροπορικής εταιρείας κατά την περίοδο των πυρκαγιών που έπληξαν τη Ρόδο. «Για περισσότερο από μία εβδομάδα στο χώρο του cargo της SKY express σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υποδεχόμασταν την ανθρωπιστική βοήθεια και τα πολύ σημαντικά είδη πρώτης ανάγκης οργανώνοντας την άμεση μεταφορά τους προς το νησί της Ρόδου καθημερινά», αναφέρει χαρακτηριστικά και συμπληρώνει ότι: «Η προσφορά είναι βαθιά χαραγμένη στο DNA μας.
Το παράδειγμα όλων των ανθρώπων μας, αλλά ειδικότερα των 330 εργαζομένων μας της Skyserv που βρίσκονται στο σταθμό της Ρόδου και προέρχονται κατά κύριο λόγο από την τοπική κοινωνία, μας συγκινεί και μας κάνει υπερήφανους».
Όπως σημειώνει ο κ. Σκαλτσάς, οι κρατήσεις της SKY express που αφορούν στη Ρόδο δεν επηρεάσθηκαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές του Ιουλίου. Η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να ταξιδεύει προς το νησί με πολύ υψηλές πληρότητες ενώ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου η SKY express θα συνδέει τη Ρόδο με 13 αεροδρόμια 8 ευρωπαϊκών χωρών (Ολλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Δανία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία).
Στόχος της SKY express είναι η διαρκής προώθηση της Ρόδου ως προορισμού 365 ημερών. «Θεωρούμε, λοιπόν, πως αυτή η πρόσφατη κρίση μπορεί να μετατραπεί σε μία μεγάλη ευκαιρία που θα αναβαθμίσει και θα επαναπροσδιορίσει την εικόνα της ως τουριστικού προορισμού. Η συνολική προσπάθεια της SKY express για διαρκή προώθηση της Ρόδου ως προορισμού 365 ημερών συνεχίζεται και θα συνεχίζεται», δηλώνει ο κ. Σκαλτσάς και καταλήγει λέγοντας ότι:
«SKY express και Ρόδος βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ. Συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε ακόμα περισσότερο την προσφορά μας στο νησί της Ρόδου με ενέργειες και σχέδια προβολής σε βάθος χρόνου, αλλά και δράσεις που θα εστιάζουν σε δράσεις βιωσιμότητας, αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού».
• Σχετικά με τις πρόσφατες πυρκαγιές, θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς η SKY express αντιμετώπισε όλη αυτή την κατάσταση;
Ανταποκριθήκαμε άμεσα από την πρώτη ημέρα των καταστροφικών πυρκαγιών στη Ρόδο και πρωταρχικό μας μέλημα ήταν να συνεχιστεί η μεταφορά και η διασύνδεση των επιβατών μας, αλλά και του κρίσιμου ειδικού προσωπικού, όπως οι εναερίτες, οι εθελοντές και οι διασώστες.
Την ίδια στιγμή για την ακόμα πιο αποτελεσματική ενημέρωση του επιβατικού κοινού ενεργοποιήσαμε από την πρώτη στιγμή ειδική γραμμή επικοινωνίας, ενώ δώσαμε τη δυνατότητα για αλλαγές στις κρατήσεις για όσους επιθυμούσαν να τροποποιήσουν τον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό.


Παράλληλα, στο πλαίσιο της άμεσης ανταπόκρισής μας με στόχο τη μεταφορά των αγαθών πρώτης ανάγκης και τη διατήρηση του διαρκούς ανεφοδιασμού του νησιού, δημιουργήσαμε άμεσα ένα μηχανισμό συνολικής υποστήριξης τόσο στο Διεθνή Αερολιμένα «Διαγόρας» της Ρόδου, όσο και στις βάσεις μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Για περισσότερο από μία εβδομάδα στο χώρο του cargo της SKY express σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υποδεχόμασταν την ανθρωπιστική βοήθεια και τα πολύ σημαντικά είδη πρώτης ανάγκης οργανώνοντας την άμεση μεταφορά τους προς το νησί της Ρόδου καθημερινά.
Σε συνεργασία με το Δήμο Ρόδου, φορείς και με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, μεταφέραμε αδιάλειπτα με τις πτήσεις μας ξηρά τροφή, φαρμακευτικά είδη, στρώματα, ισοτονικά και συσκευασίες νερού για διανομή προς τους κατοίκους, τους επισκέπτες, αλλά και τους πυροσβέστες που επιχειρούσαν αδιάκοπα για την κατάσβεση των πυρκαγιών. Από την προσπάθειά μας αυτή δεν θα μπορούσαν να μείνουν εκτός τα ζωάκια του νησιού – που επίσης δοκιμάστηκαν από τις πυρκαγιές – για τα οποία οργανώσαμε τη μεταφορά των αντίστοιχων ζωοτροφών.
Κύριε Γκαρτζώνη, μιλώ με πάθος γιατί η προσφορά είναι βαθιά χαραγμένη στο DNA μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να περιγράψω με λόγια τη συγκίνηση εκείνων των ημερών. Η άμεση κινητοποίηση για τη Ρόδο ήλθε ως φυσικό επακόλουθο της σύμπνοιας, της αρμονικής συνεργασίας και του αποτελεσματικού συντονισμού όλου του ανθρώπινου δυναμικού της SKY express και της Skyserv, της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης του Ομίλου IOGR, στον οποίο ανήκουμε. Το παράδειγμα όλων των ανθρώπων μας, αλλά ειδικότερα των 330 εργαζομένων μας της Skyserv που βρίσκονται στο σταθμό της Ρόδου και προέρχονται κατά κύριο λόγο από την τοπική κοινωνία, μας συγκινεί και μας κάνει υπερήφανους. Είναι οι άνθρωποι που έκαναν τα πάντα για να επιστρέψει η Ρόδος στην κανονικότητα διευκολύνοντας τους ταξιδιώτες που είχαν χάσει τα έγγραφά τους λόγω των πυρκαγιών τόσο σε επίπεδο ανθρώπινης υποστήριξης όσο και σε επίπεδο διαδικασιών.
Οι άνθρωποί μας στο σταθμό της Ρόδου εφάρμοσαν τη φιλοσοφία μας να προσφέρουμε ουσιαστικά, δημιουργώντας μία αλυσίδα προσφοράς κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες και συμβάλλοντας στην πολύ άμεση δημιουργία θετικού αντίκτυπου στην κοινωνία στην οποία ζουν κι εργάζονται.
• Κύριε Σκαλτσά, επηρεάστηκαν οι κρατήσεις της SKY express στη Ρόδο;
Σας ευχαριστώ για την ερώτηση. Είναι σημαντικό να πούμε ότι, οι κρατήσεις της SKY express που αφορούν στη Ρόδο δεν επηρεάσθηκαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές του Ιουλίου και συνεχίζουμε να ταξιδεύουμε προς το νησί με πολύ υψηλές πληρότητες και υπάρχει εξήγηση γι’ αυτό.
Ήδη από τον προηγούμενο χειμώνα είχαμε προχωρήσει σε μία σειρά στρατηγικών συνεργασιών με κορυφαίους ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς οργανισμούς με πρωταρχικό μέλημα να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο με το θερινό πτητικό μας πρόγραμμα την τουριστική κίνηση προς το νησί. Στο πλαίσιο των συνεργασιών αυτών μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου συνδέουμε τη Ρόδο με 13 αεροδρόμια 8 ευρωπαϊκών χωρών (Ολλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Δανία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία). Ως εκ τούτου, θα έχουμε προσφέρει για το νησί της Ρόδου περισσότερες από 88.000 θέσεις σε Ευρωπαίους επισκέπτες με απευθείας πτήσεις στα 13 αυτά ευρωπαϊκά αεροδρόμια, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν από κοντά τις ξεχωριστές ομορφιές της.
Να σημειώσω στο σημείο αυτό ότι, στη Ρόδο πετάγαμε και πετάμε με τα ολοκαίνουργια AIRBUS του στόλου μας, προσφέροντας όλο το χρόνο ένα προϊόν που ξεκινά από μια αεροπορική εμπειρία υψηλού επιπέδου, όπως ακριβώς αξίζει στη Ρόδο.
• Σε πρόσφατη δημόσια ανακοίνωσή σας, κάνατε λόγο για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και για ενέργειες και συνεργασίες για τη διαρκή προώθηση του νησιού της Ρόδου.
Η Ρόδος πληροί όλες τις αναγκαίες προδιαγραφές για να είναι ένας πραγματικός προορισμός 365 ημερών και όσο υπάρχει υγιής ανταγωνισμός το νησί θα επωφελείται και θα δημιουργείται συστηματικά επιβατική κίνηση προς αυτό. Σας διαβεβαιώ ότι, από πλευράς μας θα συνδράμουμε με όλες μας τις δυνάμεις την εθνική προσπάθεια για να καταστεί η Ρόδος προορισμός παράδειγμα και case study για όλη τη Μεσόγειο.
Φυσικά, θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τη νέα τάση που καταγράφεται για περισσότερα ταξίδια των Ευρωπαίων εκτός υψηλής σεζόν, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη Ρόδο.
Άλλωστε, η δυναμική του προορισμού είναι σαφής, αν κρίνουμε από την ταχύτατη επαναφορά του τουρισμού και την εξομάλυνση της κατάστασης, αμέσως μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, η οποία αποδεικνύει το πανίσχυρο και ανθεκτικό brand του νησιού.
Θεωρούμε, λοιπόν, πως αυτή η πρόσφατη κρίση μπορεί να μετατραπεί σε μία μεγάλη ευκαιρία που θα αναβαθμίσει και θα επαναπροσδιορίσει την εικόνα της ως τουριστικού προορισμού. Η συνολική προσπάθεια της SKY express για διαρκή προώθηση της Ρόδου ως προορισμού 365 ημερών συνεχίζεται και θα συνεχίζεται.
Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι, αμέσως μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές δώσαμε άμεσα τη δυνατότητα στους επιβάτες μας μέσα από μία πολύ ελκυστική προσφορά μας να ταξιδέψουν ξανά από και προς το νησί. Βασικός στόχος μας ήταν να συμβάλλουμε με τη σειρά μας στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης της Ρόδου και να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα κίνητρα στους ταξιδιώτες για να γνωρίσουν την κουλτούρα αυτού του μοναδικού προορισμού.
Ακόμα και μέσα από τα κανάλια προώθησης της ίδιας της εταιρείας μας συνεχίζουμε να προωθούμε τη Ρόδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το FLY magazine της SKY express που στο καλοκαιρινό του τεύχος φιλοξενεί τη Ρόδο στο εξώφυλλο, αλλά και σε ειδικό αφιέρωμα στα περιεχόμενά του. Αλλά και στο φθινοπωρινό τεύχος του FLY magazine οι αναγνώστες θα βρουν κι άλλες αφορμές για να έρθουν σε επαφή με αυτό τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό.
Επίσης, συνεχίζουμε μαζί με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το πρόγραμμα συνδιαφήμισης για να φέρουμε το επιβατικό κοινό ακόμα πιο κοντά στη Ρόδο.
SKY express και Ρόδος βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ. Στη SKY express συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε ακόμα περισσότερο την προσφορά μας στο νησί της Ρόδου με ενέργειες και σχέδια προβολής σε βάθος χρόνου, αλλά και δράσεις που θα εστιάζουν σε δράσεις βιωσιμότητας, αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου