Ατάκτως Ερριμμένα

Καταναλωτή συρρίκνωσα το προϊόν

Από το χαρτί υγείας και το γιαούρτι μέχρι τον καφέ και τα πατατάκια, οι κατασκευαστές μειώνουν αθόρυβα τα μεγέθη των συσκευασιών χωρίς να μειώνουν τις τιμές. Ονομάζεται «shrinkflation» (σύνθεση των λέξεων συρρίκνωση και πληθωρισμός) και αναφέρεται στην μείωση του βάρους ή του μεγέθους ενός προϊόντος με την τιμή του να παραμένει σταθερή. Αν η τιμή της αγαπημένης σας σοκολάτας για παράδειγμα αυξάνονταν θα παίρνατε ανάλογα την απόφαση να συνεχίσετε ή να πάψετε να την αγοράζετε. Όταν όμως, η εταιρεία παραγωγής της σοκολάτας μειώνει την ποσότητα της, χωρίς να αλλάζει την τιμή θα πρέπει κανείς να είναι πολύ παρατηρητικός για να το αντιληφθεί. Η τακτική αυτή δεν είναι νέα, λένε οι ειδικοί. Ωστόσο, γιγαντώνεται σε περιόδους υψηλού πληθωρισμού, καθώς οι εταιρείες καλούνται να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο κόστος των συστατικών, της συσκευασίας, της εργασίας και της μεταφοράς. Οι εταιρείες επιστρατεύουν επίσης, κόλπα για να αποσπάσουν την προσοχή των πελατών από τη μείωση του μεγέθους, π.χ. χρησιμοποιώντας συσκευασίες με φωτεινές νέες ετικέτες που μαγνητίζουν τα βλέμματα των αγοραστών.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου