“Βόλτα” στο Αιγαίο έβγαλε η Τουρκία δύο “κατασκοπευτικά” αεροσκάφη. Σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ, σήμερα δύο αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου, τύπου CN-235, προχώρησαν σε 24 παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου στο Βορειοανατολικό , το Κεντρικό και το Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Επίσης, προχώρησαν σε δύο παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας τoυ FIR Αθηνών.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













