Ειδήσεις

Ετοιμασίες των εμπόρων για συμμετοχή στις πιο μεγάλες εκθέσεις της Μεσογείου

Ετοιμες βαλίτσες έχουν οι Ρόδιοι έμποροι καθώς ετοιμάζονται για τις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν σε Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία και Τουρκία. Πρόκειται για τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουριστικών ειδών, ειδών λαϊκής τέχνης και κοσμημάτων και όλες θα πραγματοποιηθούν τον προσεχή Ιανουάριο.
Οι εκθέσεις στις οποίες συμμετέχουν συνήθως οι Ρόδιοι έμποροι ανοίγουν τις πύλες τους στη διάρκεια του Ιανουαρίου. Οι παραγγελίες για τη σεζόν του 2015 αναμένεται να είναι αρκετές, παρότι η περασμένη σεζόν δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ωστόσο, οι επιταγές της μόδας, τα νέα σχέδια στα τουριστικά εμπορεύματα, στα κοσμήματα και στα αξεσουάρ μόδας δεν αφήνουν περιθώρια για παύση παραγγελιών.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι χονδρέμποροι φέτος επιδιώκουν να προσφέρουν προς τους πελάτες τους ακόμα πιο φθηνά εκθέματα. Ο προσανατολισμός αυτός κρίθηκε απαραίτητος, καθώς οι τουρίστες της σεζόν του 2014 επέλεγαν κυρίως φθηνά σουβενίρ και ελάχιστες φορές δαπανούσαν υψηλότερα χρηματικά ποσά για την προσωπική τους καλλοποίηση.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εκθέσεις:
– 63η ΕΚΘΕΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ (MEC ΠΑΙΑΝΙΑ), 9-12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
– JEWEX IZMIR 2015, 23 – 26 Ιανουαρίου 2015 – Τουρκία
– BIJORHCA PARIS, 23 – 26 Ιανουαρίου 2015 – Γαλλία
– VICENZAORO T – GOLD 23-28 Ιανουαρίου 2015, Ιταλία
– VICENZAORO WINTER, 23-28 Ιανουαρίου 2015, Ιταλία
Επειδή ακριβώς το ενδιαφέρον των εμπόρων είναι μεγάλο, ήδη οι κρατήσεις στις θέσεις των αεροπλάνων έχουν καλύψει το σύνολο των προσφορών και πλέον οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων για τις ημέρες των εκθέσεων είναι υψηλές.
Επαγγελματίες της αγοράς ομιλώντας προς τη «δημοκρατική» εξήγησαν ότι «επειδή η τα τελευταία χρόνια η τουρκική βιομηχανία έχει επενδύσει τεράστια ποσά στο χρυσό και στο ασημένιο κόσμημα, αυτό δημιούργησε την τάση οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων να αγοράζουν κοσμήματα από τη Σμύρνη, την Κωνσταντινούπολη και το Μαρμαρίς. Η τάση αυτή με τη σειρά της προκάλεσε μείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος όχι μόνο στους ελληνικούς προορισμούς, αλλά και στους αντίστοιχους της Ιταλίας. Για τους λόγους αυτούς, τα εργαστήρια έχουν προσανατολιστεί στο να χρησιμοποιούν πιο φθηνές πέτρες, έτσι ώστε και το τελικό κόσμημα να είναι κορυφαίας αισθητικής, αλλά πιο προσιτό στον αγοραστή».
Εκείνο που επίσης αποτελεί φαινόμενο, το οποίο θα παρατηρηθεί έντονα στη φετινή σαιζόν και θα παρουσιαστεί από τις εμπορικές εκθέσεις, είναι η «στροφή στον άνδρα».
Ο μοντέρνος άντρας στην εποχή μας φοράει κοσμήματα, καθώς πλέον του αρέσει να στολίζει τον εαυτό του με διάφορα πολυτελή αξεσουάρ, όπως έκανε και βέβαια συνεχίζει να κάνει η γυναίκα. Στις παλαιότερες εποχές, για παράδειγμα, στην εποχή μεταξύ των δεκαετιών του ‘50 και του ‘ 80, ήταν συνηθισμένο ο άντρας απλώς να φορά κάποιο ρολόι, μια καρφίτσα για να στερεώνει την γραβάτα του, ή ένα ζευγάρι από κομψά μανικετόκουμπα, πέρα βέβαια από το κλασικό δακτυλίδι του γάμου, τη βέρα. Εκείνη την εποχή, το κόσμημα ήταν μια καθαρά γυναικεία υπόθεση.
Εκείνη η εποχή αποτελεί το άκρως αντίθετο των όσων ισχύουν σήμερα και καταγράφονται από τους μικρούς και τους μεγάλους οίκους σχεδίασης. Τα πράγματα έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, καθώς η αγορά αντρικών κοσμημάτων όπως τα βραχιόλια, οι αλυσίδες και τα δακτυλίδια, αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου