Δεκτή έγινε από τον Περιφερειάρχη, Γιώργο Χατζημάρκο, η παραίτηση του Θωμά Σωτρίλλη. Στην επιστολή που του απέστειλε ο Περιφερειάρχης, αναφέρει ότι σέβεται την απόφασή του, όπως έκανε πάντα σε ολόκληρη την μέχρι σήμερα κοινή τους διαδρομή, για την οποίαν και τον ευχαριστεί.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















