Σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατικής» οι μαθητές του 6ου Γυμνασίου Ρόδου, που είχαν προγραμματίσει εκδρομή στην Ιταλία στις 30 Μαρτίου ακύρωσαν, λόγω της αυξήσεως των κρουσμάτων του κορονοϊού στη χώρα.
Στο μεταξύ όσα ελληνικά σχολεία πραγματοποιούν εκδρομή στην Ιταλία, επιστρέφουν επειγόντως στην Ελλάδα.
Ακύρωσαν επίσης τη συμμετοχή στο πρόγραμμα «Erasmus» μαθητές της Ρόδου, που θα επισκέπτοντο την Ιταλία.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)















Ειδησαρα…οχι αστεια!
Ανατραπηκε η ζωη των μαθητων!