Πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου Χρήστου Ευστρατίου η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης της ΠΝΑΙ με τη συμμετοχή του περιφερειακού συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης, κ. Φίλιππου Τριομάτη, του πρώην Έπαρχου Καρπάθου-Κάσου Γιάννη Μηνατσή και στελεχών του Περιφερειακού Γραφείου του ΣΕΤΕ. Το φλουρί κέρδισε ο κ. Μηνατσής, ο οποίος ευχήθηκε μία καλή και παραγωγική χρονιά.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














