Με πόνο ψυχής η ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά ένα άξιο στέλεχος της που παρέμεινε σε ενεργή δράση μέχρι τη τελευταία στιγμή της ζωής του, τον Τσαμπίκο Κουμεντή. Ο Τσαμπίκος καταξιωμένος και στο συνδικαλιστικό κίνημα, υπήρξε πρόεδρος του Σωματείου Μαγείρων, τίμησε με τη παρουσία του τον πολιτικό χώρο που με συνέπεια υπηρέτησε επί σειρά ετών . Θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη και θα αποτελεί για όλους μας παράδειγμα προς μίμηση στη δράση και τη συνέπεια. Ας είναι ελαφρύ το χώρα της Ρόδου που θα τον δεχτεί.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













