Με το ποσό των 5,7 εκατομμυρίων ευρώ θα ενισχυθεί ο κλάδος της μελισσοκομίας, προκειμένου να ενισχυθούν περαιτέρω οι συνθήκες παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων του, μετά την υπογραφή σχετικής απόφασης των αναπληρωτών υπουργών Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης, Γ. Χουλιαράκη και Μ. Μπόλαρη.
Ειδικότερα, η εν λόγω δαπάνη καλύπτεται κατά 50% από κοινοτικούς πόρους, ενώ με το υπόλοιπο 50% επιβαρύνεται ο τακτικός προϋπολογισμός του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













