Ειδήσεις

Τέλος υπέρ ΑμεΑ θα πληρώνουν όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο

Μπαίνουν ιδιώτες ελεγκτές σε ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ – Τι αλλάζει στα πρόστιμα για τους όσους δεν κόβουν εισιτήριο – Τι σχεδιάζεται για τα πρόστιμα σε βάρος ταξιτζήδων

Την επιβολή τέλους υπέρ των Ατόμων με Αναπηρία περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών και το οποίο σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων βρίσκεται στο στάδιο των υπογραφών από τους συναρμόδιους υπουργούς.

Στο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν ορίζεται το ύψος της εισφοράς το οποίο θα προκύψει από κοινή υπουργική απόφαση.

Το ειδικό τέλος προβλέπεται να επιβάλλεται σε κάθε επιβάτη που αναχωρεί από τα αεροδρόμια στα οποία φορέας διαχείρισης είναι η ΥΠΑ με την εξαίρεση των παιδιών ηλικίας μικρότερης των δύο ετών και των πληρωμάτων των αεροσκαφών.

Με το ίδιο πολυνομοσχέδιο ορίζεται ότι στον έλεγχο του κομίστρου των συγκοινωνιών θα μπορούν να εισέρχονται και ιδιώτες (τρίτοι φορείς), οι οποίοι θα κάνουν συμβάσεις με τις συγκοινωνιακές εταιρείες. Ωστόσο, όμως, κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει στα συγκοινωνιακά μέσα της Αθήνας, τα οποία έχουν ήδη ελεγκτές-εργαζομένους στις εταιρείες, αλλά στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και στα ΚΤΕΛ.

Συστήνεται ακόμη επιτροπή διερεύνησης σιδηροδρομικών ατυχημάτων και συμβάντων, η οποία θα διερευνά κάθε σιδηροδρομικό ατύχημα και σοβαρό συμβάν, το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα.

Στο πολυνομοσχέδιο υπάρχει πρόβλεψη και για τα πρόστιμα σε βάρος όσων δεν κόβουν εισιτήρια και σύμφωνα με το Euro2day.gr προβλέπονται τα εξής:

α. Στους διακινούμενους με αστικά συγκοινωνιακά μέσα στις περιοχές Αθηνών και Θεσσαλονίκης, ίσο με το 60πλάσιο του βασικού ή μειωμένου εισιτηρίου.

β. Στους διακινούμενους με αστικά συγκοινωνιακά μέσα των λοιπών περιοχών της χώρας, ίσο με το 20πλάσιο του βασικού ή μειωμένου εισιτηρίου.

γ. Στους διακινούμενους με υπεραστικά συγκοινωνιακά μέσα, ίσο με το διπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου αφετηρίας – τέρματος του δρομολογίου.

δ. Στους διακινούμενους με σιδηροδρομικά οχήματα, ίσο με το διπλάσιο του αντιτίμου της διαδρομής την οποία πραγματοποίησε το τρένο, από την αφετηρία αυτού και έως του πρώτου, μετά την διαπίστωση της παράβασης, σταθμού στον οποίο προβλέπεται στάση της αμαξοστοιχίας. Σε περίπτωση που ο παραβάτης δεν πληρώσει το πρόστιμο εντός του προβλεπόμενου διαστήματος τότε ότε το πρόστιμο επιβάλλεται και οφείλεται στο πενταπλάσιο του αρχικά επιβληθέντος.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή στο άρθρο που αφορά τα ταξί καθορίζεται το ύψος των διοικητικών προστίμων ανάλογα με την σοβαρότητα της παράβασης στην οποία έχουν υποπέσει. Αναλυτικά τα πρόστιμα καθορίζονται ως εξής:

α) Για τις οριζόμενες ως ελαφρές παραβάσεις: από 50 εως 100 ευρώ.

β) Για τις σοβαρές: από 100 εως 300 ευρώ

γ) Για τις πολύ σοβαρές: από 300 εως 600 ευρώ

δ) Για τις ιδιαζόντως σοβαρές παραβάσεις: από 600 εως 3.000 ευρώ.

Με άλλες διατάξεις του σχεδίου νόμου ρυθμίζονται θέματα όπως η παραχώρηση άδειας λειτουργίας σε υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές και αποδεδειγμένα λειτουργούσαν έως το τέλος του 2012, καθώς επίσης και 3ετούς προσωρινής άδειας σε συνεργεία που βρίσκονται σε σημεία που έχουν αναθεωρηθεί οι χρήσεις γης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου