Τοπικές Ειδήσεις

Εικονική έκθεση τουρισμού Virtual Counter Days

Το FVW| TravelTalk οργανώνει την επιτυχημένη εικονική έκθεση τουρισμού Virtual COUNTER DAYS, η οποία απευθύνεται στη Γερμανική αγορά, στις 22-23 Φεβρουαρίου 2022, με τη συμμετοχή προορισμών, ξενοδοχείων και κρουαζιέρας .
Περίπου 5.000 επαγγελματίες του τουρισμού από τη Γερμανική αγορά θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, να ενημερωθούν από τους συμμετέχοντες.
Με την εμπειρία των προηγούμενων επιτυχημένων διοργανώσεων που ενίσχυσαν την επανεκκίνηση του τουρισμού εν μέσω πανδημίας, η νέα διοργάνωση Virtual COUNTER DAYS με άρτια τεχνολογική υποδομή και πλεονέκτημα επικοινωνίας στην τουριστική αγορά της Γερμανίας έχει ήδη μεγάλη ζήτηση σε συμμετοχές από όλο τον κόσμο.
Η έκθεση καλύπτει τις ανάγκες του τουρισμού με πλεονέκτημα μεταξύ άλλων το δίκτυο διανομής 10.000 περίπου τουριστικών γραφείων και experts τουρισμού με τα οποία επικοινωνεί το FVW| TravelTalk.
Οι travel agents θα συναντηθούν με τους συμμετέχοντες και θα γνωρίσουν καλύτερα τα προϊόντα, θα υποβάλουν τις ερωτήσεις τους, θα συνεργαστούν με στόχο τις πωλήσεις, θα αξιοποιήσουν τεχνολογία αιχμής για διαδραστικές εφαρμογές.
«Είναι μεγάλη η ζήτηση και το ενδιαφέρον, καθώς το Virtual COUNTER DAYS, του FVW δίνει πολλές δυνατότητες δικτύωσης.
Η πλατφόρμα του FVW παρέχει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αντλήσουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες για την γερμανική αγορά», δήλωσε η κα Άντα Καραγιάννη, αποκλειστική συνεργάτιδα του FVW στην Ελλάδα και ξενοδόχος.
Η κα Καραγιάννη, υπενθύμισε ότι το FVW είχε διοργανώσει το 2019 ένα workshop στη Ρόδο σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου το οποίο εστίαζε στην ανάδειξη του νησιού ως προορισμού αθλητικού τουρισμού, λόγω των μεγάλων διοργανώσεων που φιλοξενεί, όπως είναι ο Διεθνής Μαραθώνιος.
Φέτος, το workshop του FVW θα πραγματοποιηθεί σε άλλη πόλη της Ελλάδας, λόγω της υψηλής ζήτησης που υπάρχει και του ανταγωνισμού.
Σχετικά με τις προοπτικές της φετινής σεζόν η κα Καραγιάννη, σημείωσε ότι κάθε πρόβλεψη είναι «παρακινδυνευμένη».
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής:
«Δεν μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις, καθώς όλα μπορούν να ανατραπούν από μέρα σε μέρα και από βδομάδα σε βδομάδα. Είναι όμως γεγονός ότι ο Τουρισμός έχει αποφασίσει να επιβιώσει.
Παραμένει ένα μεγάλο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας παρόλο που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλο κλάδο και είναι μάλιστα ο κλάδος που παρουσιάζει την πιο αργή επάνοδο. Αυτό και μόνο το γεγονός επιβάλλει να βάλουμε ακόμη μεγαλύτερες δυνάμεις, να είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο, γνωρίζοντας ότι μπορούμε να φθάσουμε τους στόχους με κόπο και προσπάθεια».
Τέλος η κα Καραγιάννη αναφέρθηκε στο ημερολόγιο της οικογένειας για το 2022 που εκδίδει η εταιρεία marketing και επικοινωνίας Praxis Plus.
Όπως είπε, πρόκειται για μία παραγωγή η οποία ανανεώνεται κάθε χρόνο και αποτελεί το “organizer” της οικογένειας, ενώνοντας τα προγράμματα και τη δραστηριότητα των μελών της.
Αποτελεί δε εκπαιδευτικό εργαλείο, βοηθώντας την οικογένεια να ανοίξει διαλόγους για μία σειρά από θέματα που περιλαμβάνει.
Κύριο θέμα του ημερολογίου είναι αυτή τη φορά το γαϊδουράγκαθο, το οποίο μπορεί να προσπερνά κανείς, είναι όμως πανέμορφο, ενώ ο «πατέρας της Ιατρικής επιστήμης», ο Ιπποκράτης, περιελάβανε το γαϊδουράγκαθο σε τουλάχιστον 60 θεραπείες.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου