Ξεκινά τον Δεκέμβριο η τοποθέτηση των «έξυπνων» στάσεων της ΡΟΔΑ με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Οι στάσεις θα είναι στα πρότυπα αυτών που υπάρχουν στο Μετρό της Αθήνας και παρέχουν πληροφορίες στο επιβατικό κοινό για τα δρομολόγια. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, θα τοποθετηθούν 78 στάσεις από το αεροδρόμιο μέχρι και το ενυδρείο. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για την τοποθέτηση 16 επιπλέον νέων στάσεων σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης. H ανάδοχος εταιρεία έχει δεσμευθεί ότι το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι το Φεβρουάριο του έτους 2018.
Οι έξυπνες στάσεις αναμένεται να ενισχύσουν την εικόνα των δημόσιων συγκοινωνιών στη Ρόδο, οι οποίες βαθμολογήθηκαν αυστηρά από τους ξένους επισκέπτες του νησιού.
Σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα της έρευνας ποιότητας που διεξάγει ο σύλλογος διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, οι τουρίστες «χάρισαν» στις δημόσιες συγκοινωνίες το βαθμό 6,79/9, από τους χαμηλότερους που έχουν δοθεί στα επιμέρους ερωτήματα.
Ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ, κ. Δημήτρης Παρασκευάς, δηλώνει ότι η χαμηλή βαθμολογία είναι αιτιολογημένη, παρόλα αυτά στο μέτρο του εφικτού γίνεται προσπάθεια για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού. Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Τα προβλήματα είναι γνωστά και είναι λογικό να μας δίνουν οι τουρίστες αυτή τη χαμηλή βαθμολογία.
Με τα μέσα που διαθέτουμε προσπαθούμε παρόλα αυτά να κάνουμε το καλύτερο. Πέρα από τις νέες στάσεις, θα προμηθευτούμε με leasing έξι νέα λεωφορεία και θα αγοράσουμε τρία μεταχειρισμένα».
Καλή η σεζόν
Στο μεταξύ, η φετινή σεζόν ήταν καλή για την ΔΕΣ ΡΟΔΑ, καθώς τα έσοδα της παρουσιάζουν μικρή αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. «Μπορώ να πω ότι η φετινή τουριστική σεζόν που έκλεισε ήταν καλή για τη ΡΟΔΑ. Τα έσοδα παρουσιάζουν κάποια αύξηση σε σχέση με πέρσι. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για καλύτερα αποτελέσματα κάθε φορά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών», ανέφερε ο κ. Παρασκευάς.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων στη ΔΕΣ ΡΟΔΑ, κ. Μανώλης Κοντουδάκης, σχολιάζοντας την αυστηρή αξιολόγηση που δέχθηκαν οι δημόσιες συγκοινωνίες από τους τουρίστες, αναφέρει ότι το γεγονός αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, αφού σε σύγκριση με την Ευρώπη, υπάρχει υστέρηση σε πολλούς τομείς. Επισημαίνει όμως ότι η γραφειοκρατία θέτει εμπόδια στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών.
«Πιστεύω ότι με τις νέες στάσεις και με την ενίσχυση του στόλου με νέα λεωφορεία, για τα οποία υπάρχει μεγάλη ανάγκη, θα βελτιωθεί η εικόνα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο στόχος μας χρειάζεται αναβάθμιση με νέα λεωφορεία ή έστω με λεωφορεία πενταετίας και όχι παλαιότερα.
Δεν μπορώ να πω ότι μας εκπλήσσουν τα παράπονα από τους τουρίστες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Ρόδο. Υπάρχουν προβλήματα τα οποία τα γνωρίζουμε όλοι. Δυστυχώς όμως κάποια προβλήματα επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά. Φέτος πήραμε εποχικούς εργαζόμενους τον Αύγουστο! Βάσει οργανογράμματος χρειαζόμαστε 52 οδηγούς και έχουμε μόλις 13 αορίστου χρόνου! Όμως με τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις οι προμήθειες νέων λεωφορείων, εξοπλισμού, ανταλλακτικών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Εδώ και χρόνια δεν έχει ρυθμιστεί το θέμα των εποχικών προσλήψεων ώστε να ενισχύεται η υπηρεσία έγκαιρα με προσωπικό και όχι εν μέσω της υψηλής τουριστικής περιόδου. Αν μη τι άλλο θα πρέπει ο νέος εργαζόμενος να έχει στη διάθεσή του ένα εύλογο χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί», είπε ο κ. Κοντουδάκης.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ