ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ερχεται έκτακτη εισφορά για όσους πήραν αναδρομικά

news room 1 λεπτό ανάγνωση
χρήματα ευρώ

Εκτός από τον φόρο 20% που έχει ήδη παρα­κρα­τη­θεί στα ανα­δρο­μικά, θα επι­βλη­θεί και ειδική εισφορά αλλη­λεγ­γύης. Πώς δια­μορ­φώ­νο­νται οι κλι­μα­κω­τοί συντε­λε­στές. Η απόφαση του διοι­κητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή.

Ειδική εισφορά αλλη­λεγ­γύης θα επι­βλη­θεί στα ανα­δρο­μικά δημο­σίων υπαλ­λή­λων και συντα­ξιού­χων ειδικών μισθο­λο­γίων, με την εκκα­θά­ριση των φετινών φορο­λο­γι­κών δηλώ­σεων.

Πριν την κατα­βολή των ανα­δρο­μι­κών με την ψήφιση σχε­τι­κής διά­τα­ξης νόμου, προ­βλέ­φθηκε ότι η φορο­λο­γική υπο­χρέ­ωση εξα­ντλεί­ται με την παρα­κρά­τηση φόρου με συντε­λε­στή 20%, χωρίς να είναι ξεκά­θαρο τι θα συμβεί με την εισφορά αλλη­λεγ­γύης.

Από την απόφαση του Διοι­κητή της ΑΑΔΕ, ανα­φο­ρικά με τις βεβαιώ­σεις απο­δο­χών οι οποίες πρέπει να υπο­βλη­θούν στο taxisnet έως 28 Φεβρουα­ρίου από εργο­δό­τες και ασφα­λι­στικά ταμεία, προ­κύ­πτει ότι εκτός από τον φόρο 20% που έχει ήδη παρα­κρα­τη­θεί στα ανα­δρο­μικά, θα επι­βλη­θεί και ειδική εισφορά αλλη­λεγ­γύης (κλι­μα­κω­τοί συντε­λε­στές από 2,2% έως 10%).

Στην απόφαση ορί­ζε­ται ότι τα ανα­δρο­μικά των ειδικών μισθο­λο­γίων θα απο­τυ­πώ­νο­νται στις βεβαιώ­σεις απο­δο­χών των δικαιού­χων με τον κωδικό 47,που αντι­στοι­χεί σε εισο­δή­ματα αυτο­τε­λώς φορο­λο­γού­μενα, τα οποία δεν εξαι­ρού­νται από την ειδική εισφορά αλλη­λεγ­γύης.

Η ειδική εισφορά αλλη­λεγ­γύης υπο­λο­γί­ζε­ται κλι­μα­κωτά επί του αθροί­σμα­τος όλων των εισο­δη­μά­των κάθε φυσικού προ­σώ­που, συμπε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νων και των ποσών που έχουν φορο­λο­γη­θεί αυτο­τε­λώς στην πηγή ή έχουν απαλ­λα­γεί από τον φόρο εισο­δή­μα­τος.

Ο υπο­λο­γι­σμός της εισφο­ράς θα γίνει και το 2019 με βάση κλίμακα και τους εξής συντε­λε­στές:

– 0%, στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος μέχρι 12.000 ευρώ,

– 2,2% στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος από 12.001 έως 20.000 ευρώ,

– 5% στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος από 20.001 έως 30.000 ευρώ,

– 6,5% στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος από 30.001 έως 40.000 ευρώ,

– 7,5% στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος από 40.001 έως και 65.000 ευρώ,

– 9% στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος από 65.001 έως και 220.000 ευρώ και

– 10% στο τμήμα ετησίου εισο­δή­μα­τος πάνω από 220.000 ευρώ.

πηγή euro2day.gr

Έλενα Λάσκαρη

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.