Συνεντεύξεις

Thomas Cook : «Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους πελάτες μας»

Για τις νέες τάσεις που επικρατούν στον κλάδο της φιλοξενίας μιλά σε συνέντευξή του προς την «δ» ο κ. Νικήτας Νικηταράς, Regional Director of Franchise Operations της Thomas Cook και αναλύει τους βασικούς στόχους και τις προτεραιότητες της μεγαλύτερης διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων στην Ελλάδα.
«Η Ελλάδα παραμένει μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές των πελατών μας και θέλουμε να τους ενθαρρύνουμε να επιστρέφουν χρόνο με τον χρόνο – αυτό σημαίνει ότι δημιουργούμε ξενοδοχεία που αντικατοπτρίζουν τις καινούργιες τάσεις και ταιριάζουν με τις συμπεριφορές των επισκεπτών μας», δηλώνει ο κ. Νικηταράς και σημειώνει παράλληλα ότι η Thomas Cook υποστηρίζει κάθε προσπάθεια για 12μηνο τουρισμό. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει όμως να βελτιωθούν οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις.
Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά τη συνέντευξη του κ. Νικηταρά:

• Κύριε Νικηταρά, η ThomasCook επενδύει στη Ρόδο και στην Ελλάδα γενικότερα. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη Ρόδο και την ελληνική τουριστική αγορά συνολικά;
Αυτό το καλοκαίρι λειτουργούμε 48 ξενοδοχεία υπό το σήμα μας στην Ελλάδα, γεγονός που μας καθιστά τον μεγαλύτερο οργανισμό διακοπών στη χώρα, η οποία παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους πελάτες μας. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα επενδύσαμε €7εκ. στο Sunwing Kallithea στη Ρόδο, το μεγαλύτερο ξενοδοχείο που έχουμε στη χώρα, για βελτιώσεις και την προσθήκη δωματίων με πισίνα, ώστε να καλύψουμε τη ζήτηση των πελατών μας για πιο πολυτελή διαμονή. Ακόμα, όπως ήδη γνωρίζετε, πρόσφατα ανοίξαμε ένα νέο Cook’s Club στην καρδιά της πόλης της Ρόδου και πρόκειται να προχωρήσουμε σε επένδυση πολλών εκατομμυρίων για την ανακαίνιση των μονάδων μας σε 2 ξενοδοχεία, το Sunwing Kallithea στη Ρόδο και το Ocean Beach Club Crete, στον Μακρύ Γιαλό στα Χανιά, μέσα στον χειμώνα.
Υποστηρίζουμε κάθε προσπάθεια για τουρισμό καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, είναι σημαντικό να βελτιωθούν οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις στη χώρα, ώστε να μπορεί να υποδεχθεί περισσότερους επισκέπτες. Από την πλευρά μας, εγκαινιάζουμε νέους προορισμούς επενδύοντας σε καινοτόμες ξενοδοχειακές λύσεις στα ελληνικά νησιά. Επιδιώκουμε την ανάπτυξη μέσω της ιδιοκτησίας και διαχείρισης ξενοδοχείων, ενώ συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε και μέσω του franchising.
• Διαπιστώνουμε ότι δίνετε προτεραιότητα στην ανακαίνιση παλαιών ξενοδοχείων όπως και στην περίπτωση του Cook’s Club City Beach Rhodes. Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από αυτή την επιλογή;
Η Ελλάδα παραμένει μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές των πελατών μας και θέλουμε να τους ενθαρρύνουμε να επιστρέφουν χρόνο με τον χρόνο – αυτό σημαίνει ότι δημιουργούμε ξενοδοχεία που αντικατοπτρίζουν τις καινούργιες τάσεις και ταιριάζουν με τις συμπεριφορές των επισκεπτών μας. Σήματα όπως το Cook’s Club είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους ξενοδόχους στα παραδοσιακά θέρετρα να διαφοροποιούνται, υιοθετώντας ένα μοντέρνο ξενοδοχειακό concept και να προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους επισκέπτες, που τους επιτρέπει να ανταγωνίζονται σε κάτι διαφορετικό από την τιμή.
Προσβλέπουμε επίσης στην κατασκευή νέων ξενοδοχείων, όπου αυτό μας επιτρέπεται αλλά αυτό είναι σαφές πως θα πάρει περισσότερο χρόνο, ενώ οι φιλοδοξίες μας είναι να εμπλουτίσουμε με νέες μονάδες τις οκτώ μάρκες μας όσο το δυνατό πιο γρήγορα.
Ο όμιλος διαθέτει σημαντικό αριθμό ξενοδοχείων σε Ελλάδα και Ισπανία. Θα συνεχισθούν οι συνεργασίες με ανεξάρτητα ξενοδοχεία, ή θα δοθεί έμφαση στα branded ξενοδοχεία; Διακρίνουμε παράλληλα, μία στροφή στην επιλογή του leasing…
Η εταιρεία κατέκτησε πρόσφατα μια θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες της Ισπανίας, αριθμώντας περίπου 12.000 δωμάτια στα οκτώ ξενοδοχεία υπό την επωνυμία της Thomas Cook. Επίσης, αυτό το καλοκαίρι θα αριθμεί 48 ξενοδοχεία στην Ελλάδα υπό την επωνυμία της και ένα σύνολο 8.000 δωματίων, γεγονός που καθιστά την Thomas Cook την μεγαλύτερη διεθνή αλυσίδα ξενοδοχείων που δραστηριοποιείται στη χώρα μας.
Η Ελλάδα και η Ισπανία συνεχίζουν να είναι βασικοί προορισμοί για τους πελάτες μας. Η ανάπτυξη στην Ελλάδα συμβαίνει την ίδια στιγμή που εντοπίζουμε μια αναζωπύρωση της ζήτησης για την Τουρκία, την Τυνησία και την Αίγυπτο, διαμορφώνοντας μια δυναμική επιστροφή των χωρών αυτών στον κλάδο του τουρισμού.
Η στρατηγική μας είναι να αναπτυχθούμε περαιτέρω μέσω της αύξησης των διαχειριζόμενων ξενοδοχείων, στέλνοντας περισσότερους πελάτες στα δικά μας ξενοδοχεία και συνεχίζοντας να ανεβάζουμε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη για την παρουσίαση νέων καινοτομιών.


• Μεγάλη έμφαση δίνει η Thomas Cook στην αειφορία. Ποιες είναι οι σημαντικότερες πρωτοβουλίες; Τελικά, η βιωσιμότητα αποτελεί επιλογή ή μονόδρομο στον κλάδο φιλοξενίας;
Η αειφορία είναι στο κέντρο του ενδιαφέροντος για την εταιρεία μας από τη δεκαετία του ’90, όταν τα εμπορικά μας σήματα Sunwing Family παρουσίασαν τα «100 βήματα» για ένα καλύτερο περιβάλλον. Το 2003, το Sunwing Kallithea ήταν το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο που έλαβε τότε το European Eco Label γνωστό ως Euro Flower.
H Thomas Cook Hotels & Resorts έχει θέσει ως στόχο να έχουν όλα τα ξενοδοχεία υπό το εμπορικό της σήμα την πιστοποίηση Travelife Gold μέχρι το τέλος του 2020.
Παράλληλα, κάποιες από τις πιο σημαντικές μας πρωτοβουλίες είναι τα προγράμματα #noplaceforplastic και το #Inflatables με στόχο την απομάκρυνση των πλαστικών μιας χρήσης από την αεροπορική εταιρεία και τα ξενοδοχεία, όπου. 2.3 εκ πλαστικά αντικείμενα έχουν αφαιρεθεί σε μια καλοκαιρινή περίοδο, ενώ έχουν συλλεχθεί 130 κιλά πλαστικού μιας χρήσης (φουσκωτά μιας χρήσης) μέσα σε ένα διάστημα μόλις 3 μηνών… και συνεχίζουμε!
• Ποιες είναι οι νέες τάσεις στον τουρισμό; Πόσο έχουν αλλάξει οι συνήθειες των ταξιδιωτών τα τελευταία χρόνια και πώς προσαρμόζεται σε αυτές η Thomas Cook?
Πρόσφατα ανακοινώσαμε το UKholidayreport για την δημιουργία του οποίου απευθυνθήκαμε σε ένα μεγάλο μέρος των πελατών μας, συμπεριλαμβανομένης και της νεότερης γενιάς πελατών, με στόχο να έρθουμε πιο κοντά και να αντιληφθούμε καλύτερα τις προτεραιότητές τους. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, Από την έρευνα αυτή προέκυψε πως οι επισκέπτες λειτουργούν λιγότερο ευσυνείδητα ως προς τη βιωσιμότητα, όταν βρίσκονται σε διακοπές, από ότι όταν βρίσκονται στο σπίτι τους, παρόλο που έχουν τις καλύτερες προθέσεις. Για παράδειγμα, το 42% είπε ότι ανακυκλώνει στις διακοπές, συγκριτικά με το 77% που ανακυκλώνει όταν βρίσκεται στο σπίτι.
Συνεχίζουμε να προσαρμόζουμε το ύφος των ξενοδοχείων μας, ώστε να ανταποκρίνονται στην διαρκώς μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών μας, κατανοώντας ότι οι πελάτες μας έχουν διαφορετικό υπόβαθρο και διαφορετικές απαιτήσεις από τα ξενοδοχεία όπου επιλέγουν για τις διακοπές τους.
• Τα 8 ξενοδοχειακά brands της ThomasCook του ομίλου αποσκοπούν στην ικανοποίηση των διαφόρων αναγκών-προσδοκιών των επισκεπτών;
Η στρατηγική μας έχει στο επίκεντρο τους πελάτες μας! Επικεντρωνόμαστε στις υποσχέσεις που τους έχουμε δώσει για ποιότητα, εξυπηρέτηση και αξιοπιστία και τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία αποτελούν βασικό στοιχείο αυτής της στρατηγικής. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα επιστρέφουν ξανά και ξανά, επειδή ξέρουν πως θα έχουν την ίδια υψηλής ποιότητας εμπειρία σε ένα από τα ξενοδοχεία υπό το σήμα μας, ανεξαρτήτως της τοποθεσίας. Αναπτύσσοντας το δικό μας χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μέσω εξαγορών, συμφωνιών διαχείρισης και συμφωνιών franchise, μπορούμε να ελέγξουμε καλύτερα την εμπειρία διακοπών για τους επισκέπτες μας, ώστε να εξασφαλίσουν ότι θα απολαύσουν τις καλύτερες εβδομάδες του έτους μαζί μας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου