Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας των Εργαζομένων, τα χρέη του Δημοσίου στα ΕΛΤΑ ανέρχονται σε 250 εκατ. ευρώ

Έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατή μορφή χρηματοδότησης, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία βρίσκονται ένα βήμα πριν τη στάση πληρωμών, καθώς η οικονομική μαύρη τρύπα μεγαλώνει διαρκώς και το κόστος εξυγίανσης αποτιμάται στα 290 εκατομμύρια ευρώ.

Παρά τις κυβερνητικές προσπάθειες του Υπουργείου Οικονομικών και του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, η επιχείρηση του δημοσίου βρίσκεται σε αναβρασμό και είναι άγνωστο τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον. Ήδη, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές στα τέλη του 2018, ανέρχονταν στα 32,5 εκατομμύρια, από τα οποία μόνο στα ασφαλιστικά ταμεία ήταν πάνω από 21 εκ. ευρώ.

Η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 07:00» του OPEN TV φιλοξένησε τον Γιώργο Βασιλόπουλο, πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εργαζομένων των Ελληνικών Ταχυδρομείων, ο οποίος δήλωσε: «Τα ΕΛΤΑ δεν είναι χρεωκοπημένα. Υπάρχει πρόβλημα ρευστότητας, δηλαδή οι οφειλές του Δημοσίου. Δεν έχουμε καθόλου χρήματα στα ταμεία μας, παρόλο που είμαστε κερδοφόρα επιχείρηση, επειδή ο μεγαλύτερος πελάτης μας είναι το Δημόσιο και δεν μας πληρώνουν».

Ενώ συμπλήρωσε: «Εκείνο που λέμε εμείς είναι ότι ο κ. Τσακαλώτος πρέπει να κάνει ρύθμιση οφειλών στα ΕΛΤΑ. Τα χρέη του Δημοσίου στα ΕΛΤΑ ξεπερνούν τα 250 εκατ. ευρώ».

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης που έχει προτείνει η PricewaterhouseCoopers προβλέπει το κλείσιμο 215 καταστημάτων, την απόλυση 2.036 εργαζομένων και περικοπή δαπανώνσε όλες δραστηριότητες. Είναι ενδεικτικό ότι η δαπάνη για την υλοποίηση προγράμματος εθελούσιας εξόδου με κίνητρα συνταξιοδότησης για 2.000 εργαζόμενους, εκτιμάται ότι θα κοστίσει πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ.

πηγή ethnos.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ