Ρεπορτάζ

Στυγνή εκμετάλλευση τουριστών σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος!

Μια εξαιρετικά δυσάρεστη εμπειρία βίωσε ένα ζευγάρι Βρετανών τουριστών κατά την επίσκεψή του σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Παλιά Πόλη της Ρόδου, όπου για δύο ποτά και ένα αναψυκτικό κλήθηκαν να πληρώσουν 61 ευρώ!
Την ώρα που ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις του προορισμού δίνουν υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τον καλύτερό τους εαυτό για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών που επιλέγουν τη Ρόδο για τις διακοπές τους, κάποιοι άλλοι αισχροκερδούν ανερυθρίαστα δυσφημίζοντάς την και παρότι ισχνή μειοψηφία, αρκεί για να αποτελέσει μελανή σελίδα στην περίοδο διακοπών των τουριστών.
Οι Βρετανοί παρά τις διαμαρτυρίες τους, πλήρωσαν το εξωφρενικό ποσό των 61 ευρώ και μάλιστα χωρίς απόδειξη, όπως καταγγέλθηκε στη «δ», και επέστρεψαν στο ξενοδοχείο όπου διαμένουν και εξιστόρησαν την εξαιρετική δυσάρεστη εμπειρία που βίωσαν στο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Παλιά Πόλη.
Με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, εύκολα διαπιστώνει κανείς πως για το συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχουν δεκάδες αναφορές Ελλήνων και αλλοδαπών επισκεπτών που δηλώνουν εξαπατημένοι και συνιστούν στους χρήστες να το αποφεύγουν, καθώς πρόκειται για «απάτη» όπως αναφέρεται σε πολλές κριτικές.
Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν σε υπερχρεώσεις και κακή ποιότητα φαγητού και ποτού και μάλιστα συνοδεύονται και από σχετικές φωτογραφίες.
Η δε βαθμολογία του καταστήματος από πελάτες σε μεγάλες πλατφόρμες είναι από τις πλέον χαμηλές, κάποιοι φροντίζουν να διαχωρίσουν τη δυσάρεστη εμπειρία τους στο εν λόγω κατάστημα από την εξυπηρέτησή τους σε άλλα καταστήματα της Ρόδου στη διάρκεια των διακοπών τους και άλλοι όχι επιρρίπτοντας ευθύνες και στις τοπικές αρχές για το γεγονός ότι παρά τις καταγγελίες εξακολουθεί να λειτουργεί.
Σε κάθε περίπτωση, οι πρακτικές αισχροκέρδειας πρέπει επιτέλους να εκλείψουν και οι ασυνείδητοι να υποστούν τις κυρώσεις του νόμου προκειμένου να προστατευτεί το τουριστικό μας προϊόν, από «επαγγελματίες» που μοναδικό μέλημα έχουν να αποκομίσουν παράνομα κέρδος από τους τουρίστες, αδιαφορώντας για τις τεράστιες επιπτώσεις. Μάλιστα, ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν κόπηκε καν απόδειξη για τα 61 ευρώ που κλήθηκαν να πληρώσουν οι τουρίστες, οι οποίοι βίωσαν αυτή την δυσάρεστη εμπειρία και όπως προκύπτει από τις καταγγελίες, δεν ήταν και οι μόνοι.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Κώστας    15.09.2022 07:45

    Λέτε να αποφεύγουμε το συγκεκριμένο υγειονομικο κατάστημα αλά δεν γράφετε ποιο απ όλα είναι για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας και εμείς

    Πηγή:www.dimokratiki.g

  • KONSTANTINOS XYD    14.09.2022 21:06

    Εμένα στην Τσαμπίκα μια ομπρέλα από παράνομο διαχειριστή άνοιξε τρύπα στο καπό του αυτοκινήτου και αναγκάστηκα να το αλλάξω με καινούριο. Ζημία 600 ευρώ. Ο μάγκας εξαφανίστηκε και η αστυνομία ήρθε μετά από 4 ώρες.

  • Κατερίνα Σαρικα    14.09.2022 16:31

    Γιατί δεν γράψετε η κάποια άλλα στοιχεία για το συγκεκριμένο καταστήμα

Σχολιασμός άρθρου