Τοπικές Ειδήσεις

The Telegraph: Ασυναγώνιστος προορισμός η Ελλάδα μετά τον κορωνοϊό

Τι λέει για την καμπάνια «Greece From Home» ο υφ/ργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας

 

H βρετανική εφημερίδα The Telegraph, έχει αναγορεύσει την Ελλάδα σε ασυναγώνιστο προορισμό, μετά την καραντίνα. «Η πρώτη χώρα που θα επισκεφθώ μετά τον κορωνοϊό; Δεν υπάρχει συναγωνισμός», τιτλοφορείται το άρθρο με τις θετικές αναφορές για την Ελλάδα ως ταξιδιωτικού προορισμού.

Η Ελλάδα, έχοντας διατηρήσει σε χαμηλά επίπεδα την καμπύλη κρουσμάτων του κορωνοϊού, εξακολουθεί να αποτελεί ένα δημοφιλή και ονειρικό προορισμό και αναμένεται να πρωτοστατήσει στο τουριστικό γίγνεσθαι στη μετά covid-19 εποχή…
Αυτό το ενδιαφέρον και την επιθυμία διακοπών για την Ελλάδα ήρθε να διατηρήσει και να ενισχύσει η καμπάνια «Greece From Home», μία πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ & την Marketing Greece και με την υποστήριξη της Google η οποία αν μη τι άλλο αναδεικνύει, την αξία των συνεργειών στην τουριστική προβολή-προώθηση!
Όπως δηλώνει ο Δωδεκανήσιος υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας στη «δ»: «Η δημιουργία της πλατφόρμας “Greece From Home” αποτελεί μια καινοτομία του Υπουργείου Τουρισμού, που προέρχεται μέσα από συνεργασία του ΕΟΤ της Marketing Greece και της Google.
Είναι μια καμπάνια για ενίσχυση του brand της Ελλάδας στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, με βασικό μήνυμα: “Η Ελλάδα από το σπίτι”.
Ο δυνητικός επισκέπτης μας μπορεί να “ταξιδέψει” στην Ελλάδα, μένοντας σπίτι του. Να δημιουργήσει μια αμφίδρομη σχέση με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να γνωρίσει τους τουριστικούς προορισμούς και τις ομορφιές της χώρας μας.
Μέσα από αυτή την πρωτοποριακή ιδέα, ισχυροποιούμε το brand της χώρας μας, ως τουριστικού προορισμού, σε αυτή τη συγκυρία που η πανδημία δεν επιτρέπει τα ταξίδια».
Η πρωτοβουλία Greece From Home, με βασικό μήνυμα “από το σπίτι”, αποτελεί το βασικό όχημα προβολής της χώρας μας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό και έχει τρεις κεντρικούς στόχους, οι οποίοι σύμφωνα με τον κ. Κόνσολα έχουν ως εξής:
«Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας “Greece From Home” έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και τη Google.
Η καμπάνια, μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Όλα αυτά, μένοντας σπίτι».
Ο ΕΟΤ προχώρησε άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών της χώρας μας ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας του ιού Covid – 19.
Παράλληλα, η Marketing Greece, υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα μέσω του αναβαθμισμένου discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.
Αναλυτικότερα, η πρωτοβουλία #greecefromhome αποτελείται από 3 πυλώνες:
Βλέπω
Ο κόσμος ενθαρρύνεται και εμπνέεται να μείνει σπίτι, παραμένοντας συνδεδεμένος με τον πολιτισμό της χώρας, μέσα από το κανάλι του ΕΟΤ Visit Greece στο YouTube.
Το κανάλι θα προσφέρει νέο και επιλεγμένο περιεχόμενο από Έλληνες δημιουργούς από όλο τον κόσμο και θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ελληνική μουσική, γαστρονομία, θέατρο, χορό, αθλητισμό, μόδα, καθώς και βίντεο με προορισμούς και εμπειρίες από όλη την Ελλάδα.

Ταξιδεύω
Στόχος εδώ είναι να μπορούν όλοι να «επισκέπτονται» την Ελλάδα από το σπίτι τους. Μέσα από το www.discovergreece.com δημιουργείται μια ψηφιακή πύλη με πλούσιο περιεχόμενο και συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες. Τα αρχαιολογικά αξιοθέατα και τα μουσεία, τα χωριά και οι παραδόσεις, η γαστρονομία, η περιήγηση, η απόλαυση της φύσης… όλα από την ασφάλεια του σπιτιού μας.
Μαθαίνω
Προκειμένου να ενισχύσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού με τις κατάλληλες δεξιότητες, η πρωτοβουλία Greece From Home σε συνεργασία με το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google, παρουσιάζει μια σειρά νέων πρωτοβουλιών εκμάθησης από το σπίτι.
Οι εκπαιδεύσεις αυτές είναι διαθέσιμες από τις 2 Απριλίου και θα προσφέρονται δωρεάν σε καθημερινή βάση.
Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την Google, το Υπουργείο Τουρισμού και την ΙΑΒ Ευρώπης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου