Με δεδομένο ότι όλα πλέον γίνονται ηλεκτρονικά, πολλοί είναι οι φορολογούμενοι που είτε δεν έχουν υπολογιστή, είτε εκτυπωτή, με αποτέλεσμα να καταφεύγουν στους λογιστές τους. Σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, αρκετοί λογιστές χρεώνουν 2 ευρώ για την κάθε εκτύπωση εκκαθαριστικού. Συζητείται επίσης έντονα το ενδεχόμενο να αποφασιστεί από τους ίδιους τους λογιστές η καθιέρωση τιμοκαταλόγου υπηρεσιών όπου κάθε εκτύπωση εκκαθαριστικού θα έχει την δική της τιμή.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)














ΕΣΥ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ?
χαχαχα… γελοιοι!