Ένα αιχμηρό σχόλιο για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο έκανε ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, Γιώργος Κύρτσος μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter.
Σχολιάζοντας την παρουσία του κυρίου Παυλόπουλου στην επιτροπή για το χρέος, ο Γιώργος Κύρτσος έγραψε: «Λογική η παρουσία Παυλόπουλου στην επιτροπή για το χρέος. Με τόσους διορισμούς συνέβαλε στην αύξησή του»
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














