Ειδήσεις

No Place like Greece: Η νέα επικοινωνιάκη στρατηγική του υπ. Τουρισμού

Η μοναδικότητα του προορισμού «Ελλάδα» στη Μεσόγειο αποτελεί προτεραιότητα του υπ.Τουρισμού σύμφωνα με την αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, τόσα αναπτυξιακά, όσο και επικοινωνιακά. Η ηγεσία του υπουργείου έχει αποφασίσει να δώσει έμφαση στην αναγνώριση του ότι δεν υπάρχει μέρος σαν την Ελλάδα ! (“No Place like Greece”).

Η Ελλάδα με τα 16 χλμ. ακτογραμμής είναι το μεγαλύτερο και πιο πολύμορφο σύμπλεγμα νησιών στη Μεσόγειο. Ενώ, διαθέτει τα πιο καθαρά και ασφαλή νερά στον κόσμο.

Επίσης έχει το πλεονέκτημα των κοντινών αποστάσεων μεταξύ των πολύ ελκυστικών νησιωτικών και παραθαλάσσιων προορισμών της χώρας και της άμεσης πρόσβασης. Λόγω της γειτνίασης αυτής, οι επισκέπτες από το εξωτερικό, και κυρίως από τις μακρινές αγορές, μπορούν σε ένα μόνο ταξίδι να επισκεφθούν πολλούς ελληνικούς προορισμούς και να ζήσουν διαφορετικές αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Μάλιστα χθες κατά τα εγκαίνια του νέου προβλήτα για την κρουαζιέρα στον ΟΛΠ, η κυρία Κουντουρά έκανε λόγο επίσης και για την άνοδο του θαλάσσιου τουρισμού. “Ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας. Και αποτελεί σημαντικό κομμάτι των δράσεων που προωθούμε με επίκεντρο την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ως τομέα υψηλής κυβερνητικής προτεραιότητας”, ανέφερε η κ. Κουντουρά.

Ήδη η Εθνική Συντονιστική Επιτροπή για την Κρουαζιέρα στην οποία συμμετέχουν 28 διαφορετικοί φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, υπό την καθοδήγηση των υπουργείων Ναυτιλίας και Τουρισμού, έχει ενεργοποιηθεί και προχωρά στα απαραίτητα βήματα που θα επιτρέψει να αξιοποιήσει η Ελλάδα τις ευκαιρίες που παρουσιάζει ο κλάδος της κρουαζιέρας.

Η Σύνδεση με τη Κίνα και την Κορέα

Επιπλέον, η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού επιδιώκει εμπορικές συμφωνίες για την αεροπορική διασύνδεση με νέες αγορές- στόχους. Οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις αποτελούν «κλειδί» για την ανάπτυξη του τουρισμού και της κρουαζιέρας. Τη διετία 2015-2016 έγιναν σημαντικά βήματα στην καθιέρωση νέων απευθείας πτήσεων με νέες και δυναμικές αγορές για την Ελλάδα, όπως η Ρωσία, οι ΗΠΑ, οι Αραβικές Χώρες, η Νότια Κορέα και η Κίνα.

Η Κίνα με την Ν.Κορέα εξελίσσονται σε εξαιρετικά δυναμικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό. Η καθιέρωση απευθείας πτήσεων Ελλάδας- Κίνας και Ελλάδας-Κορέας είναι ένα από τα θέματα προτεραιότητας που έχει τεθεί σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο, και είναι βασική μας επιδίωξη η εξασφάλισή της για την ερχόμενη τουριστική σεζόν 2017.

Ήδη έχει δρομολογηθεί για το 2017 να υπάρξει απευθείας αεροπορική σύνδεση μέσω της Korean Air της Σεούλ με την Αθήνα.

No Place like Greece: Η νέα επικοινωνιάκη στρατηγική του υπ. Τουρισμού
 newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου