Ειδήσεις

WTM 2015: Χατζημάρκος: Το μέλλον το κερδίζουμε, δεν το περιμένουμε! (βίντεο)

Η νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία θα αποτελεί και την ομπρέλα προβολής όλων των νησιών της Περιφέρειας στο εξωτερικό, παρουσίαστηκε στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της παγκόσμιας τουριστικής έκθεσης WTM.
Το νέο λογότυπο και σλόγκαν αποτελούν προϊόν της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας με το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN, από το οποίο ξεκινά και η διεθνής προβολή της.
Η συνολική αναμόρφωση της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που με σεβασμό στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του καθενός από τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου θα αγκαλιάσει όλα τα νησιά και θα λειτουργήσει ως ομπρέλα για όλους τους μεγάλους ή μικρότερους τουριστικούς προορισμούς, χτίζεται μέρα με τη μέρα μέσα από συνεργασίες με τους καλύτερους στον κόσμο.
Στο μεταξύ στο πλαίσιο των επαφών των στελεχών της ΠΝΑΙ στο Λονδίνο, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου συναντήθηκε με στελέχη του BBC, προκειμένου να προχωρήσει η συνεργασία των δύο πλευρών για την τουριστική προβολή των νησιών.

Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου