«Αν δεν θέλαμε να γίνει το Νέο Νοσοκομείο, θα λέγαμε φταίει ο Δήμος για την αδυναμία έκδοσης οικοδομικής άδειας» – «Τίποτα δεν θα είχε συμβεί χωρίς τη συμβολή του κ. Χατζημάρκου» – Άδωνις Γεωργιάδης για νέο νοσοκομείο Κω
Σημαντικές ανακοινώσεις για την ανέγερση του νέου νοσοκομείου Κω έκανε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας το πρωί της Τετάρτης 24 Σεπτεμβρίου στην εκπομπή «ΑνναΤροπή» με την Άννα ...

.gif)














