«Κατάθεση Ερώτησης για τις ελλείψεις σε προσωπικό της Μονάδας Νεφρού του Γ.Ν. Κω»
Σε απόγνωση οι νεφροπαθείς της Κω. Ερώτηση για τις μεγάλες ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που αντιμετωπίζει η Μονάδα Νεφρού του Ιπποκράτειου Νοσοκομείο Κω, κατέθεσε ο Νεκτάριος ...


.gif)













