Προκαλεί το Τουρκικό υπουργείο Άμυνας για την επέτειο της Μικρασιατικής καταστροφής: «Τιμούμε τους ήρωες μας που έσπρωξαν τον εχθρό στη θάλασσα»
Τη θλιβερή επέτειο της Μικρασιατικής Καταστροφής του 1922 γιορτάζει με ανάρτησή του το τουρκικό υπουργείο Άμυνας. Ειδικότερα σε ανάρτηση στο Χ (πρώην Twitter) αναφέρεται: «Χρόνια πολλά για τα 102 ...


.gif)













