Σαμαράς: Όσο συνεχίζεται η αβεβαιότητα, ο λογαριασμός ανεβαίνει
Η κυβέρνηση μας οδηγεί σε νέο μνημόνιο, αναφέρει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Αγορά», ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς. «Όσο συνεχίζεται η αβεβαιότητα, ο λογαριασμός ανεβαίνει για τον ...


.gif)













