Βρούτσης στην ΕΡΤ: Τα εισοδήματα των πολιτών θα μειωθούν και η ανεργία θα ανέβει
Ο Υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης μίλησε στην ΕΡΤ για την κρίση του κορονοϊού, επισημαίνοντας ότι η ανεργία θα αυξηθεί και ότι τα εισοδήματα των πολιτών θα μειωθούν. “Η κρίση που βιώνει ...


.gif)













