Παίρνουν άλλα 33 εκατ. ευρώ από τα διαθέσιμα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων
Ακόμη 33 εκατ. ευρώ από τα αποθεματικά της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) οδεύουν προς τα κρατικά ταμεία, σύμφωνα με απόφαση των αναπληρωτών υπουργών Υποδομών και ...


.gif)













