Καταγγελία εναντίον του Δήμου Ρόδου από τους σπουδαστές του ΙΕΚ Ρόδου
Οι σπουδαστές του ΙΕΚ Ρόδου καταγγέλλουμε το Δήμο Ρόδου επειδή, χωρίς να εξετάσει εναλακτικές λύσεις πετάει έξω από τις αίθουσες 300 σπουδαστές για να στεγάση 35 μαθητές και 20 καθηγητές του ΤΕΕ ...

.gif)














