Ειδήσεις

Ταχεία επέκτασή στην ελληνική αγορά για την Hilton

Την ταχεία επέκτασή της στην ελληνική αγορά συνεχίζει η Hilton, ενισχύοντας την παρουσία της σε αστικά κέντρα και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς με ένα εκτενές πρόγραμμα ανάπτυξης που φτάνει μέχρι το 2029. Η αμερικανική αλυσίδα διαθέτει συνολικά 67 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, με 49 ήδη λειτουργικά — εκ των οποίων 38 σε συνεργασία με τα Small Luxury Hotels of the World και 11 υπό τρία brands της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn). Στο pipeline βρίσκονται 18 ακόμη ξενοδοχεία από επτά διαφορετικά brands.

Το ενδιαφέρον βέβαια στρέφεται στο Conrad Athens The Ilisian που ανοίγει το 2026 και για το οποίο οι κρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει.

Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα, το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue, και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.

Μεταξύ των μονάδων Hilton σχεδιάζει πολλά νέα ανοίγματα τα επόμενα χρόνια είναι:

– Conrad Athens The Ilisian (2026), με 307 δωμάτια και σουίτες, προσφέροντας τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα.

– Hilton Chania Old Town Resort & Spa (2026), με 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, spa 600 τ.μ., roof-top pool club και γυμναστήριο, σηματοδοτώντας την επιστροφή του brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα.

– Conrad Corfu (Ιούνιος 2026), ενισχύοντας την παρουσία του brand Conrad στα ελληνικά νησιά.

– Waldorf Astoria Scarlet Bay (2029, Πελοπόννησος), με 121 δωμάτια και 13 επώνυμες βίλες με θέα στη θάλασσα.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους ο David Kelly, Senior Vice President Continental Europe της Hilton: “Η Ελλάδα παραμένει στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Hilton, πάνω από 60 χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου μας ξενοδοχείου εδώ”. Ο ίδιος τόνισε ότι περίπου τα τρία τέταρτα της ανάπτυξης οφείλεται στη συνεργασία με τους τοπικούς ιδιοκτήτες, γεγονός που αντανακλά την εμπιστοσύνη προς το brand, που σήμερα διαθέτει 9.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.

Τα στελέχη της Hilton τόνισαν πως η ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για υψηλής ποιότητας διαμονή. Τους τελευταίους μήνες, πάνω από μισό εκατομμύριο Αμερικανοί επισκέφθηκαν τη χώρα, ενώ η επιστροφή ταξιδιωτών από την Ασία σηματοδοτεί νέα δυναμική στην αγορά.

Σύμφωνα με τον Alan Mantin, Vice President Development, Southern Europe, Hilton, “η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικό εταίρο και αποφασίσαμε να κατανείμουμε σημαντικούς πόρους εδώ, διευρύνοντας το portfolio με 7 lifestyle brands που αναπτύσσονται σε μοναδικούς προορισμούς”.

Από την πλευρά του ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director Development Greece & Cyprus, ανέφερε ότι η στρατηγική ανάπτυξης βασίζεται σε δύο πυλώνες: αστικά κέντρα και leisure προορισμούς. “Στην Ελλάδα επικεντρωνόμαστε σε καθιερωμένους προορισμούς όπως η Κέρκυρα και η Μύκονος, αλλά εξετάζουμε επίσης ανερχόμενους προορισμούς, μικρότερες Κυκλάδες, το Βόρειο Αιγαίο και την Πελοπόννησο. Μας ενδιαφέρουν επίσης ορεινοί προορισμοί. Σημαντικό στοιχείο είναι η εμπιστοσύνη των τοπικών ιδιοκτητών και developers, που ενισχύει την επιτυχή μας συνεργασία”, τόνισε.

Πηγή: forbesgreece.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου