Δύο νέα πολυτελή ξενοδοχεία θα προστεθούν το 2026 στο portfolio της Marriott International στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον Όμιλο Atlantica Hotels & Resorts. Και τα δύο βρίσκονται στη Ρόδο, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό ξενοδοχείων της αλυσίδας στη χώρα μας στα 47.
Τα νέα ξενοδοχεία είναι το Aphi Aura, Rhodes – Autograph Collection, το οποίο αναμένεται να ανοίξει την 1η Απριλίου του 2026, ενώ λίγο νωρίτερα, τον Μάρτιο του 2026, θα ανοίξει τις πόρτες του, το Amoh, a Luxury Collection Resort, Rhodes.
Το Aphi Aura, Rhodes – Autograph Collection
Το Aphi Aura βρίσκεται στην παραλία Κολύμπια στη Ρόδο, μόλις 20 λεπτά από την πόλη. Το θέρετρο διαθέτει 204 δωμάτια σχεδιασμένα με μια αίσθηση μυστικισμού και απόλυτης ηρεμίας, όπως αναφέρει η Marriott.
Aphi Aura
Το Amoh, a Luxury Collection Resort, Rhodes
Το Amoh αντλεί έμπνευση από την παράδοση της λιθοτεχνίας και την εγγύτητά του με την Ακρόπολη της Λίνδου. Διαθέτει 197 δωμάτια και σουίτες, που παντρεύουν τη φυσική πέτρα με ριχτά λινά και γήινες αποχρώσεις, δημιουργώντας ένα περιβάλλον διακριτικής πολυτέλειας, τονίζει η αλυσίδα.
Amoh
Η παρουσία της Marriott στην Ελλάδα
Με την προσθήκη των δύο νέων μονάδων, το δίκτυο της Marriott στην Ελλάδα θα αριθμεί 47 ξενοδοχεία εκ των οποίων εννέα ανήκουν στο brand Autograph Collection, 19 είναι Design Hotels™, 11 Luxury Collection Resorts, δύο Moxy και από ένα έχουν τα brands JW Marriott, Marriott Hotel, W, Sheraton, Tribute Portfolio Resort και The Westin Resort
Ο Όμιλος Atlantica και η νέα εποχή Wavemaker Hospitality
Ο Όμιλος Atlantica Hotels & Resorts, με 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες του τουρισμού. Διατηρεί στρατηγική συνεργασία με την TUI, με την οποία ελέγχουν από κοινού (50%-50%) την ΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που διαθέτει σειρά ξενοδοχείων στη χώρα μας. Πρόσφατα, ο όμιλος παρουσίασε τη νέα του εταιρική ταυτότητα Wavemaker Hospitality, ένα rebranding που –όπως τονίζει– «αποτελεί κάτι περισσότερο από μια νέα εμφάνιση· είναι ένας εντελώς νέος τρόπος σκέψης».
Η Wavemaker ειδικεύεται στη βελτιστοποίηση εσόδων, τη δυναμική τιμολόγηση, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας των ξενοδοχείων. Κάτω από την «ομπρέλα» της Wavemaker Hospitality ανήκουν οι επωνυμίες Atlantica, Mare, Aphi, Amoh και Aphrodite Hills, καθεμία με τη δική της ταυτότητα και φιλοσοφία φιλοξενίας.
Η πορεία του Ομίλου Atlantica
Η ιστορία του Ομίλου ξεκινά το 1979 στην Κύπρο, όταν ο Νικολής Νικολαΐδης ίδρυσε το πρώτο ξενοδοχείο 25 διαμερισμάτων, το οποίο το 1991 επεκτάθηκε σε 276 δωμάτια.
Η συνεργασία με την TUI το 2001 αποτέλεσε σταθμό, ενώ το 2009 η Atlantica επεκτάθηκε στην Αίγυπτο με το brand Coral Sea Hotels.
Την τελευταία δεκαετία, ο Όμιλος προχώρησε σε σημαντικές κινήσεις, όπως: την αγορά του Ομίλου Lakitira στην Κω, την εξαγορά του Νοτίου Τμήματος Αφάντου στη Ρόδο, και στις αρχές του 2024, μέσω της WRA Consultants, την απόκτηση του υπόλοιπου 50% του Aphrodite Hills Resort Limited στην Κύπρο.
Με τα δύο νέα resorts στη Ρόδο, η Marriott και η Atlantica ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της Ελλάδας στον χάρτη του διεθνούς luxury τουρισμού, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή εμπιστοσύνη των μεγάλων brands στη δυναμική του ελληνικού τουρισμού.
Πηγή: ot.gr