Υπερψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία επί της αρχής του από την Ολομέλεια, το νομοσχέδιο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του αγροτικού τομέα.
Υπέρ τάχθηκαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ ενώ καταψήφισαν ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜεΡΑ25.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα συνεχιστεί επί των άρθρων , οπότε και θα ολοκληρωθεί με τη ψήφισή του.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















