Ο Ορφέας με ανακοίνωση που εξέδωσε, ευχαρίστησε τον ΔΟΠΑΡ και τον πρόεδρό του Στέφανο Κυριαζή για την προσφορά αθλητικού υλικού.
Αναλυτικά:
«Το Δ.Σ., οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο του Α.Ο. Ορφέας ευχαριστούν τον ΔΟΠΑΡ και τον πρόεδρό του κ. Στέφανο Κυριαζή για την προσφορά αθλητικού υλικού, ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














