Είναι εν ενεργεία βουλευτής και κατεγράφη σε μια ντροπιαστική στιγμή για το αξίωμά του. Να κραυγάζει χαμογελαστός από εξέδρας με οπαδούς του ΠΑΟΚ «Να καεί η πουτ@@@ η Βουλή!» και συνέχισε το οπαδικό του παραλήρημα για το «αθηναϊκό κατεστημένο που αδικεί τη φτωχομάνα Θεσσαλονίκη» «ή εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα ή κανείς». Κραύγαζε, όχι για να καεί η βουλή αλλά για να ξαναβγεί ο ίδιος βουλευτής και να… σωθεί ο τόπος. Το αυτό και ο αρχηγός του πρόεδρος Λεβέντης, ο οποίος δεν τον διέγραψε γι’ αυτή την συμπεριφορά γιατί λέει «είναι σοβαρός και καλό παιδί». Τα πράγματα είναι χειρότερα από ότι φαίνονται.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













