Aκόμη τέσσερις ποδοσφαιριστές ανακοινώθηκαν ότι θα παίξουν στην ομάδα Α.Ε. ΔΙ.ΑΣ. που ξεκίνησε χθες το απόγευμα την προετοιμασία της στο γήπεδο Ζηπαρίου. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ”Η διοίκηση της Α.Ε. ΔΙ.ΑΣ ανακοινώνει την συνεργασία με τους ποδοσφαιριστές Τσιτσιλιάγκο Χρήστο, Σκάρλο Νίκο, Κόμπο Θεοδωρο και Σκαλέρη Γιώργο. Τους καλοσωρίζουμε και τους ευχόμαστε καλή αγωνιστική σεζόν».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














