Λίγα 24ωρα μετά το χρυσό μετάλλιο στα 400μ. και ο Μιχάλης Σείτης θα βρεθεί και πάλι στο βάθρο των νικητών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στίβου που φιλοξενείται στο Λονδίνο. Ο Έλληνας πρωταθλητής, κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 200μ. κατηγορίας Τ44, χαρίζοντας στην Ελλάδα το 6ο κατά σειρά μετάλλιο στη διοργάνωση της βρετανικής πρωτεύουσας.
Πηγή: Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















