Νέα παραβίαση στο βορειοανατολικό και κεντρικό Αιγαίο σημειώθηκε την Παρασκευή από δύο τουρκικά αεροσκάφη, τα οποία ήταν οπλισμένα.
Συγκεκριμένα, ένας σχηματισμός, αποτελούμενος από δύο F-16, προχώρησε σε παράβαση του FIR Αθηνών, αλλά και σε παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













