Από τα ξημερώματα στήθηκαν στις ουρές εκατοντάδες πολίτες, για να εξασφαλίσουν τα εβδομαδιαία 300 ευρώ που μπορούν να πάρουν από τα ΑΤΜ ή τα γκισέ, καθώς από τα μεσάνυχτα “το κοντέρ μηδενίζει” κι αρχίζει να μετρά η νέα εβδομάδα.
Στις ουρές βρίσκονται κυρίως συνταξιούχοι, οι ποίοι -σε πολλές περιπτώσεις- “αυτοοργανώθηκαν” μοιράζοντας αριθμούς προτεραιότητας.
Υπενθυμίζεται πως από τα μεσάνυχτα το όριο ανάληψης μηδενίζει κι αρχίζει να μετρά η νέα εβδομάδα, στην οποία οι καταθέτες θα μπορούν να κάνουν ανάληψη είτε 60 ευρώ ημερησίως, είτε αθροιστικά 420 ευρώ μέχρι την Παρασκευή 31η Ιουλίου.
thetoc.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















