Με αφορμή τη μαύρη επέτειο των 48 ετών της επιβολής της στρατιωτικής δικτατορίας των συνταγματαρχών, ο Δήμος Νισυρίων τιμά τους αγωνιστές της αντίστασης ενάντια στη χούντα. Η μαύρη επέτειος μας υπενθυμίζει την υποχρέωση που έχουμε για την προάσπιση της δημοκρατίας και της ελευθερίας. Η Νίσυρος θυμάται και τιμά ιδιαίτερα τους αγωνιστές της δημοκρατίας Βίκτορα Νέτα και Θεοχάρη Μαναβή για τους οποίους η χούντα χρησιμοποίησε τη Νίσυρο ως τόπο εξορίας τους.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













