Ειδήσεις

Τι συμβαίνει με τα θρυλικά «παπάκια» και γιατί φτάνει το τέλος ενός θρύλου;

Ο κινητήρας των πενήντα κυβικών εκατοστών είναι αυτός πάνω στον οποίο στηρίχτηκε η εταιρεία Honda Motor και, παρά τη μικρή δύναμή του, εκτόξευσε την εταιρεία στη θέση της μεγαλύτερης κατασκευάστριας μοτοσικλετών στον κόσμο.

Honda, Yamaha και Suzuki αποσύρουν φέτος πολλά από τα μοντέλα τους των 50 κυβικών και προειδοποιούν πως πιθανώς να τα καταργήσουν όλα. Το κόστος για να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς τα κάνει, εξηγεί το δημοσίευμα, ασύμφορα.

Τι συμβαίνει με τα θρυλικά «παπάκια» και γιατί φτάνει το τέλος ενός θρύλου;

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsbeast.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου