Ο Α.Ο. Κολοσσός θα συμμετέχει στο 10ο τουρνουά “Μεροπίς”, που διοργανώνει ο Έσπερος Κω. Οι “θαλασσί” θα βρίσκονται από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου στο νησί του Ιπποκράτη και θα πάρουν μέρος στο τουρνουά- θεσμός. Μέχρι στιγμής επτά ομάδες έχουν ανακοινωθεί από τους διοργανωτές. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου: Με χαρά ανακοινώνουμε τη συμμετοχή της ομάδας Α.Ο. Κολοσσός στο διεθνές τουρνουά Μεροπίς U16″.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















