«Εκατοντάδες χιλιάδες χαμηλοσυνταξιούχοι θα έχουν και το 2021 δωρεάν τα φάρμακά τους, χωρίς καμία δική τους επιβάρυνση ή συμμετοχή», ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός με ανάρτησή του στο Twitter.
«Είναι προσωπική μου επιλογή να διατηρηθεί το ευνοϊκό καθεστώς που, με κυβερνητική απόφαση, ίσχυσε και κατά το 2020. Η Πολιτεία μένει πάντα δίπλα στην κοινωνία. Και οι απόμαχοι της δουλειάς, ειδικά όσοι τα βγάζουν πέρα με λίγα, θα έχουν πρώτοι την φροντίδα μας και στη νέα χρονιά».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













