Τοπικές Ειδήσεις

Πολύπλευρη τουριστική προβολή της Pόδου για αναδειχθεί το πολυσχιδές τουριστικό προφίλ της

Συνεχίζει δυναμικά τις δράσεις τουριστικής προβολής και προώθησης ο ΠΡΟΤΟΥΡ. Δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη, μέσω του διαδικτύου, όλων των δραστηριοτήτων που προσφέρει στον επισκέπτη ο προορισμός, ο ΠΡΟΤΟΥΡ άνοιξε σελίδα στο Facebook και στο Instagram με την ονομασία “Rhodes Welcome”.
Μέσω της σελίδας προβάλλονται τα αξιοθέατα του νησιού, εναλλακτικές εμπειρίες όπως θαλάσσια σπορ, ιππασία και πεζοπορία. Αναρτώνται πληροφορίες για το θρησκευτικό τουρισμό, το shopping, το yachting, τα events που θα πραγματοποιηθούν στο νησί και γενικώς θα υπάρχει κάθε πληροφορία που μπορεί να αφορά και να ενδιαφέρει τους τουρίστες. Η σελίδα θα συνδέεται και με το νέο σάιτ του ΠΡΟΤΟΥΡ που θα ονομάζεται επίσης “Rhodes Welcome” και αναμένεται να βγει σύντομα στον αέρα!
Παράλληλα, θα βγει στον αέρα και κανάλι του ΠΡΟΤΟΥΡ στο Youtube, όπου πέρα από τα εξειδικευμένα βίντεο που θα αναρτηθούν σχετικά με τις φυσικές ομορφιές του προορισμού, τα μνημεία και τις διάφορες εμπειρίες που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης, θα φιλοξενούνται και βίντεο από τοπικές (τουριστικές) επιχειρήσεις. Στόχος είναι, μέσα από τα βίντεο αυτά και σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο σάιτ, να αναδειχθεί το πολυσχιδές τουριστικό προφίλ του νησιού.
Παράλληλα, ο ΠΡΟΤΟΥΡ θα παρουσιάσει στη Γαλλία, στο Βέλγιο και στο Λουξεμβούργο την 1η Ιουνίου και στη Ρουμανία στις 2 Ιουνίου το νησί της Ρόδου μέσω webinars με τον τίτλο “Rhodes. Walking on the sun”. Η παρουσίαση θα γίνει όπως και οι προηγούμενες από επαγγελματίες ξεναγούς οι οποίοι με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο θα αναδείξουν την ιστορία, τα αξιοθέατα και τις πλούσιες δραστηριότητες του νησιού. Θα αναδειχθεί επίσης μέσω των webinars γιατί η Ρόδος είναι ένας προορισμός ασφαλής και μία σωστή επιλογή για τις διακοπές του 2021.
Γενικότερα, ο ΠΡΟΤΟΥΡ συνεχίζει τις επαφές με τους τουρ οπερέιτορς και τους μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς στην Ευρώπη, παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τις τάσεις που επικρατούν στην ευρωπαϊκή βιομηχανία διεθνώς. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν προηγηθεί δράσεις προβολής του ΠΡΟΤΟΥΡ σε συνεργασία με τουρ οπερέιτορς στις αγορές του Ισραήλ, της Πολωνίας, της Τσεχίας, της Ρωσίας, της Γερμανίας, του Λουξεμβούργου, της Αυστρίας, της Ελβετίας…. Έχουν πραγματοποιηθεί αντίστοιχες προωθητικές δράσεις και για τον εσωτερικό τουρισμό.
Μπορεί ο τουρισμός να «άνοιξε» στις 13 Μαΐου στη Ρόδο και στις 15 Μαΐου πανελλαδικά, η εικόνα για τη συνέχεια της σεζόν παραμένει όμως συγκεχυμένη. Η ροή των κρατήσεων από όλες σχεδόν τις αγορές είναι υποτονική. Μόνο η πολωνική αγορά παρουσιάζει φυσιολογική κινητικότητα. Αναμένονται με μεγάλη αγωνία οι αποφάσεις της Βρετανικής Κυβέρνησης για την Ελλάδα γενικώς και τη Ρόδο ειδικότερα και αν θα ενταχθεί το «σμαραγδένιο νησί» στους «πράσινους» προορισμούς για τους Βρετανούς, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα απαιτείται οι ταξιδιώτες να παραμένουν σε καραντίνα μετά την επιστροφή τους, ενώ δε θα υποχρεώνονται να υποβάλλονται σε μοριακά τεστ.
Εάν τελικά η Ρόδος συμπεριληφθεί στους πράσινους προορισμούς, αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα η ζήτηση. Μεγάλο μέρος των τουριστικών ροών από τη Μ. Βρετανία αναμένεται να διοχετευθεί στη Ρόδο, λόγω της μεγάλης ζήτησης που υπάρχει ήδη. Ταυτόχρονα, αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση και από άλλες μεγάλες αγορές.
Ο ΠΡΟΤΟΥΡ, παράλληλα και με τη Διεύθυνση Τουρισμού και όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου, έχει ξεκινήσει τις στοχευμένες ενέργειες προβολής οι οποίες αναμένεται να ενισχυθούν στο επόμενο διάστημα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου