Με εμφανώς πολύ λιγότερο κόσμο και παλμό σε σχέση με πέρυσι πραγματοποιείται αυτή την ώρα στην πλατεία Δημαρχείου η συγκέντρωση μνήμης για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.
Στην συγκέντρωση συμμετέχουν σύλλογοι γονέων, φορείς όπως η Αδεδυ, εκπρόσωποι φοιτητικών συλλογών, σωματείων εργαζομένων κ.α.
Τρία χρόνια μετά η μνήμες παραμένουν νωπές από την απώλεια των θυμάτων στο ατύχημα στα Τέμπη.
Η συγκέντρωση είναι σε εξέλιξη ενώ οι ομιλητές επικαλούνται την πολιτική της κυβέρνησης σε εργατικά ατυχήματα και τα μέτρα ασφαλείας σε διάφορους εργατικούς χώρους.
Ακολούθησε πορεία στο κέντρο της πόλης.





Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















