Αποδέκτες παραπλανητικών e mail που προσπαθούν να τους υποκλέψουν στοιχεία των τραπεζικών τους λογαριασμών έγιναν τις τελευταίες ημέρες δεκάδες πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς στη Ρόδο!
Οι πελάτες έλαβαν ηλεκτρονικό μήνυμα στο οποίο φαινόταν ως δήθεν αποστολέας η Τράπεζα Πειραιώς, το οποίο ανέφερε:
“Η χρεωστική σας κάρτα έχει τεθεί προσωρινά σε αναστολή! Δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων ή να χρησιμοποιήσετε την κάρτα στο διαδίκτυο έως ότου επιλυθεί το πρόβλημα. Επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας εντός 48 ωρών. Επιβεβαιώστε τώρα”.


Μάλιστα, όσοι δεν έπεσαν στην παγίδα, εντός 48 ωρών έλαβαν και δεύτερο μήνυμα το οποίο ανέφερε: «Εχουμε αναστείλει τη χρεωστική σας κάρτα.
Οι διαδικτυακές πληρωμές και αναλήψεις μετρητών δεν μπορούν να γίνουν έως ότου επιλυθεί αυτό το ζήτημα. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας εντός των επόμενων 72 ωρών», παραθέτοντας σχετική ηλεκτρονική διεύθυνση η οποία σε παραπέμπει σε υποτιθέμενο ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο αποτελεί πιστό αντίγραφο της ιστοσελίδας της Τράπεζας και πολύ εύκολα μπορεί κανείς να ξεγελαστεί αν δεν είναι υποψιασμένος για τους επιτήδειους που έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο. Σε επικοινωνία της «δημοκρατικής» με τα κεντρικά γραφεία της Τράπεζας Πειραιώς δηλώθηκε αρμοδίως πως πρόκειται για μεγάλης κλίμακας απάτη που κατά τακτά χρονικά διαστήματα επιχείρειται από επιτήδειους σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Οι επιτελείς της Τράπεζας Πειραιώς, εφιστούν την προσοχή των πελατών ξεκαθαρίζοντας ότι: Η τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο τους κωδικούς σας (π.χ. τηλεφωνικά, μέσω e-mail ή/και sms). Είναι αυστηρώς προσωπικοί και δεν πρέπει να τους αποκαλύπτετε σε κανέναν. Σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιείτε το e-banking μόνο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της τράπεζας και όχι μέσω συνδέσμων (links) σε άλλα sites, μηχανές αναζητήσεως ή e-mail. Επιβεβαιώστε την εγκυρότητα της σελίδας και του πιστοποιητικού ασφαλείας
Σε καμία περίπτωση
– Mην εμπιστεύεστε e-mails που σας ζητούν προσωπικά σας στοιχειά ή σας παραπέμπουν σε sites για να συμπληρώσετε το User Name, το Password ή οποιαδήποτε προσωπική σας πληροφορία (όνομα, ΑΦΜ, ημερομηνία γέννησης κλπ).

Η Τράπεζα Πειραιώς δεν πρόκειται ποτέ να σας στείλει τέτοιου είδους e-mails. Μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο αν και πόσοι τελικώς έπεσαν στα δίχτυα των επιτήδειων, όμως οι περισσότερο υποψιασμένοι πελάτες της Τράπεζας προέβησαν σε καταγγελία, ενημερώνοντας για τα μηνύματα που έλαβαν και που εμφάνιζαν ως αποστολέα την Τράπεζα Πειραιώς.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ